هم‌زمان با سراسر کشور؛

«شور عاطفه‌ها‌» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد(پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت هم‌زمان با سراسر کشور شور عاطفه‌‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
«شور عاطفه‌ها‌» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.
وی افزود: تأمین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند، با وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات الکترونیکی و لوازم‌التحریر را ندارند گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه‌بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها گامی در راستای توسعه کشور نیز است.
محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش ادامه داد: کد دستوری #038*8877* و شماره حساب 0412_5003_9979_6037 برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.
وی میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی سال گذشته را 3 میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: ادارات کمیته امداد و 117 مرکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.
شایان ذکر است، 6 هزار دانش‌آموز و 1065 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه«ویژه دانشجویان» بهره‌مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار