توزیع بیش از هزار جفت کفش و لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند کلات

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در جلسه کمیته توسعه مدیریت شهرستان از توزیع بیش از هزار جفت کفش و لوازم‌التحریر جهت‌ دانش آموزان نیازمند شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از هزار جفت کفش و لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان  نیازمند کلات

رمضان پروانه در جلسه کمیته توسعه مدیریت بیان کرد: مدیران محترم برنامه های کلاسی مدارس را برای روز اول مهر به استحضار معلمان و اولیای گرامی برسانند تا روز اول درس اول آغاز شود و در مدارسی که مدیر جدید منصوب شده است،تحویل و تحولات صورت بگیرد تا برای برنامه ریزی آغاز سال تحصیلی مشکلی وجود نداشته باشد. نحوه بازگشایی مدارس به زودی اعلام می شود، با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، با وجود کمبود نیرو در مقطع ابتدایی تلاش می کنیم تا به روش های مختلف تامین نیرو انجام گیرد و هیچ کلاسی بویژه در مقطع اول ابتدایی بدون معلم‌نباشد و روز اول درس اول آغاز شود.

وی افزود:95 درصد همکارانمان در مقاطع متوسطه سازماندهی شده اند. مدارس در صورتی که به صورت حضوری بازگشایی شوند،کلاس ها ترکیبی برگزار خواهند شد. اگر موضوعات و دستورالعمل ها به خوبی و به موقع بررسی و پیگیری شوند، قطعا منتج به اتفاقات خوبی خواهند شد که این موضوع در شهرستان با همت و تلاش همکاران خوبمان انجام شده است و شاهد کسب نتایج خوبی شده ایم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان تشریح کرد: اولویت اصلی برای ما و همکارانمان حفظ جان دانش آموزان و معلمان عزیز است، مدیران محترم مدارس ضمن در نظر گرفتن نکات ایمنی و امنیتی، در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی تمهیدات لازم را بیاندیشند تا اولیای عزیز در این خصوص نیز دغدغه ای نداشته باشند.

پروانه گفت: همکاران ما در حوزه پژوهش و برنامه ریزی تلاش خود را خواهند داشت تا در طول سال تحصیلی دوره های ضمن خدمت برای نیروهای جدیدالاورود برگزار کنند.
این مقام مسئول اظهار کرد: موضوع بازماندگان از تحصیل حائز اهمیت بالایی است، امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط، بازماندگان از تحصیل را شناسایی کرده تا در سال تحصیلی جاری هیچ فردی از تحصیل باز نماند، چرا که تحصیل حق طبیعی هر انسانی است.

وی در ادامه عنوان کرد: در سازماندهی نیروی انسانی ضمن تاکید بر حفظ کرامت همکاران، تمام سعی و تلاش ما رضایت همکار، کاهش هزینه و کاهش بُعد مسافت و فاصله وی از خانه تا محل خدمت بوده است، بجز در موارد محدودی که امکان تامین نیرو از محل خدمت به سکونت امکان پذیر نبوده است،تا همکار بدون دغدغه و مشکلی در کلاس درس حاضر شود، چرا که همه این موضوعات اگر به درستی در نظر گرفته نشود در نهایت موجب متضرر شدن دانش آموزان خواهد شد.

در ادامه پروانه بیان کرد. در خصوص جذب نیروی جدید فعلا مجوزی‌ نداریم، چرا که هر گونه استخدام در چارچوب قانون و طبق اطلاعیه وزارت خانه خواهد بود و در صورت صدور مجوزهای استخدامی از طریق مبادی قانونی اطلاع‌رسانی می شود.

رمضان پروانه در پایان افزود: با پیگیری های انجام شده بیش از هزار جفت کفش و لوازم‌التحریر برای دانش آموزان عزیز نیازمند با کمک خیرین محترم تهیه شده که روند توزیع آن در بین‌ مدارس آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار