سازمان دانش آموزی می تواند نقش مؤثری را در توسعه جامعه داشته باشد

ساری (پانا)-استاندار مازندران در دیدار مدیر و کارکنان سازمان دانش آموزی، نمایندگان مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا گفت سازمان دانش آموزی نقش مؤثری را در توسعه جامعه دارد‌ و نیروهای نخبه ای را معرفی کرده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی می تواند نقش مؤثری را در توسعه جامعه داشته باشد

احمد حسین زادگان با ابراز رضایت از مسئولیت اجتماعی دانش آموزان این دوره گفت: مطالبه گری دانش آموزان و داشتن درک درست از شرایط جامعه از مأموریت های مهم سازمان است.

حسین زادگان گفت: در ایام شیوع کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری آسیب های جدی به حوزه آموزش و پرورش وارد شد و تلاش ها برای پرکردن این خلأ ناکام ماند.

وی افزود: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش با ایجاد شبکه شاد بخشی از خسارات برگزار نشدن کلاس های حضوری را کاهش داد و سازمان دانش آموزی نیز با ایجاد بسته های تحولی و برگزاری پویش های هدفمند در تربیت دانش آموزان مؤثر بود‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توسعه نیافتگی و اختلافات سیاسی دو عامل مهم در کند شدن جریان رشد جوامع و از میان رفتن ظرفیت هاست.

استاندار مازندران گفت: یکی از بخش های توسعه یافتگی جامعه حضور سازمان های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی، نخبگان و شهروندان است که از تصدی گری دولت بر سیاست، اقتصاد و فرهنگ می کاهد.

وی گفت: با توجه به اهمیت جامعه پذیری از سنین ابتدایی عضویت دانش آموزان در تشکل ها و آموزش مهارت های اجتماعی به آنان اهمیت دارد.

وی همچنین با تقدیر از خبرنگاران پانا گفت: یکی از مهم ترین ظرفیت های سازمان دانش آموزی تربیت خبرنگارانی است که مطالبه گری کنند.

در پایان این نشست با اهدای لوحی از زحمات چندین ساله استاندار مازندران تقدیر شد. استاندار مازندران نیز از دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا تقدیر کرد.

خبرنگار پانا: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار