مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

2200 دستگاه تبلت توسط کمیته امداد برای دانش آموزان و دانشجویان تهیه شده است

قزوین (پانا)-مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت با مشارکت خیرین تاکنون 2200 دستگاه تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند خریداری شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
2200 دستگاه تبلت توسط کمیته امداد برای دانش آموزان و دانشجویان تهیه شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، روز یکشنبه در مراسمی با حضور جمالی پور استاندار قزوین، حجت‌الاسلام جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، حق گویان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، حیدری مدیرکل املاک تملیکی استان، یزدان دوست مدیر امور شعب بانک‌ ملی استان و دیگر مدیران اجرایی استان تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با مشارکت خیرین تاکنون 2200 دستگاه تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند خریداری شده است.

در این مراسم، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارداشت: ۶۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۰ هزار نفر به صورت موردی درسال های گذشته از خدمات کمیته امداد در استان برخودار شدند.

حق گویان یادآورشد: ۳۰ هزار حامی در استان با کمیته امداد همکاری می کنند که حمایت از بیش از ۱۰ هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: ۲۰ درصد جمعیت استان در ارتباط مستقیم با کمیته امداد هستند و یکی از از مباحث مهم به عنوان راهبرد اساسی کمیته امدادتوانمند سازی خانواده های تحت پوشش است.

وی اضافه کرد: در ایام کرونا از سوی کمیته امداد پیگیری لازم صورت گرفت تا همه دانش آموزان و دانشجویان مددجو از لوازم التحریر و وسایل تحصیل و تبلت برخوردار شوند که با کمک خیرین برای تامین آن اقدام کردیم.

حق گویان اظهارداشت: تاکنون ۲۲۰۰ تبلت اهدا از سوی کمیته امداد امام استان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی بیان کرد: برای تهیه ۲۰۰ دستگاه تبلت مبلغ ۶۰۰ میلون تومان اعتبار هزینه شده که مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان آن از سوی سرپرستی شعب بانک ملی استان تامین شده و بخشی هم آموزش و پرورش پرداخت کرده و مابقی اعتبار از سوی کمیته امداد امام استان تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار