واکسیناسیون کارکنان شهرک صنعتی اشتهارد کلید خورد

کرج (پانا)- مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد از آغاز واکسیناسیون کرونا برای کلیه کارکنان شهرک صنعتی اشتهارد از روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون کارکنان شهرک صنعتی اشتهارد کلید خورد

میثم نیک نژادی مدیر عامل شهرک صنعتی شهرستان اشتهارد با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده مکانی در شهرک صنعتی اشتهارد با متراژ یک هزار متر مربع با ۲۵ لاین برای واکسیناسیون کرونا کلیه شاغلین در شهرک صنعتی اشتهارد اختصاص داده شده است.
وی ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی البرز، فرمانداری، سپاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشتهارد افزود: واحدهای صنعتی می‌توانند با ارائه لیست برای افراد بالای ۱۸ سال_بدون محدودیت سنی_ تقاضای واکسیناسیون نموده و پس از آن منتظر تماس اعلام تاریخ و ساعت واکسیناسیون پرسنل خود باشند.

نیک نژادی تصریح کرد: لازم است واحدهای صنعتی در این نامه ضمن معرفی یک رابط، مشخصات پرسنل شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد آنها را درج نموده و به آدرس بلوار ابوریحان، جنب مسجد امام سجاد علیه‌السلام، دفتر شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد ارسال نمایند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: از واحد‌های صنعتی تقاضا داریم در راستای حفظ نظم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراجعه بدون هماهنگی به مرکز واکسیناسیون شهرک، خودداری نموده و پس از تماس با دفتر شهرک در خدمت تمامی عزیزان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار