شورای آموزش و پرورش دشتستان تشکیل جلسه داد

خبرگزاری پانا :معتدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت : : طرحهای ارائه شده به مدارس اولویت بندی شوند تا خدشه ای در کار مدارس وارد نگردد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، شورای آموزش و پرورش دشتستان با حضور اعضاء در سالن کنفرانس مدیریت تشکیل جلسه داد.

اسدی مدیر آموزش و پرورش و دبیر شورا به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و گفت: بد نبال مصوبات جلسه قبل جلساتی با ادارات ثبت و اسناد ، مسکن و شهر سازی ، منابع طبیعی و شهرداری جهت تحصیل اسناد مالکیت املاک آموزش وپرورش برگزار شد. که در این جلسات نتایج خوبی حاصل گردید. و تاکنون تعداد 80ملک کارشناسی انجام گرفته و مابقی در حال انجام است . اسدی به افزایش سطح مشارکت مردمی جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش اشاره کرد و رفع مشکلات مدارس را منوط به مشارکت اولیاء دانست.

اسدی تصریح نمود: به منظور ساماندهی سرویس مدارس برگزاری جلسه کارگروه حمل و نقل دانش آموزی شهرستان را ضروری دانست .

در پایان این جلسه نیز معتدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری پیرامون موضوع جلسه به بیان مطالبی پرداخت و تصریح نمود: املاک بلا تکلیف آموزش و پرورش در اسرع وقت تعیین وضعیت شود و ادارات مرتبط با ثبت املاک و شهرداری تلاش مضاعفی را در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: طرحهای ارائه شده به مدارس اولویت بندی شوند تا خدشه ای در کار مدارس وارد نگردد. وی افزود : با توجه به کمبود بودجه در شرایط کنونی و مدیریت بحران مدیری موفق است که بتواند درایت این زمان را سپری کند و در واقع اداره کردن مشکلات یک نوع هنر است که از شرایط مدیریت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار