رئیس آموزش و پرورش بخش باغبادران گفت:

از 20 شهریور کتب درسی در مدارس توزیع خواهد شد

اصفهان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش بخش باغبادران گفت هر ساله در آموزش و پرورش مجموعه اقداماتی تحت عنوان پروژه مهر برگزار می‌شود. مجموعه اقداماتی که آموزش و پرورش خصوصاً بعد از عید هرسال از فروردین ماه به ‌صورت جدی در دستور کار خود قرار می‌دهد تا یک شروع خوب و مناسب و بدون دغدغه در سال تحصیلی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
از 20 شهریور کتب درسی در مدارس توزیع خواهد شد

رئیس آموزش و پرورش بخش باغبادران در گفت و گو با پانا گفت:متاسفانه امسال به علت اینکه در وضعیت کرونایی قرار داریم و ما در شرایط قرمز رنگ بندی قرار داریم و امکان بازگشایی مدارس در مهر به صورت وجود ندارد، اما مدیران محترم مدارس ما در رابطه با فضای فیزیکی مدرسه ، شاداب سازی فضای فیزیکی و ایمن سازی فضای فیزیکی تجهیزات مدرسه اقدامات خوبی را در دستور کار خودشان قرار داده اند و ما به سهم خودمان در آموزش و پرورش کارهایی که میتوانستیم با توجه به تجاربی که در سال قبل داشتیم انجام دادیم.

قمی تصریح کرد: همچنین با کمک خیرین،مدیران،اداره کل نوسازی مدارس استان،نهاد ها و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدامات خیلی خوبی اتفاق افتاده است،مانند ایزوگام مدارس ،بخش های تعمیرات جزئی مدارس،شاداب سازی مدارس،رنگ آمیزی مدارس از بعد از عید امسال یعنی از خرداد در چندین واحد اموزشی اتفاق افتاده است، حتی به روز کردن تابلو سر درب ورود مدارس.
وی ادامه داد: در بحث امنیتی هم در زمینه سیم کشی مدارس و گاز کشی مدارس اگه جایی نیاز بوده کاملا به روز شده است. همچنین در زمینه تجهیزات نه به اندازه نیاز مدارس اما در حد توان و تا جایی که توانستیم تجهیزات را از استان دریافت کردیم و با الویت در اختیار مدارس قرار داده یم.

قمی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دیگر در شروع سال تحصیلی دریافت کتب درسی و توزیع بین دانش اموزان است و خوشبختانه با مساعدتی که اداره کل استان داشت و همکاری مدیران عزیز به موقع پول کتب درسی واریز شده و کتاب ها در انبار اداره اموزش پروش نگهداری می شود و از روز شنبه 20 شهریور در بین مدارس توزیع و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

خبرنگاران پانا :
محمد حسین عابدی
یگانه مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار