درخشش دانش‌آموزان قرچک در جشنواره فرهنگی و هنری «فردا»

قرچک(پانا)- مدیر دبیرستان هیئت امنایی شهید زهره‌وند آموزش و پرورش قرچک از جزئیات رقابت آنلاین دانش‌آموزان در سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان قرچک در جشنواره فرهنگی و هنری «فردا»

رضوان شیرکوند در گفت و گو با پانا گفت: مسابقات فرهنگی هنری یکی از فعالیت‌های تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعداد‌های فرهنگی و هنری و روحیه امید و نشاط و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم‌تر، با هدایت و نظارت معاون پرورشی مدرسه، رویا صیدافکن اجرا می‌شود و در واقع بستری سالم برای بروز استعداد‌های هنری دانش‌آموزان علاقمند است.

او ادامه داد: صد درصد دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف جشنواره شرکت کردند و ثبت سامانه همگام شدند. دانش‌آموزان کوشا آموزشگاه زهره‌وند موفق به کسب 47 رتبه‌شهرستانی و 7 رتبه‌استانی شدند.

شیرکوند افزود: شناخت استعدادها و تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق، همچنین پیگیری و ساماندهی امور در هرچه بهتر برگزار‌ کردن مسابقات در بستر آموزشگاه و بستر شبکه دانش‌آموزی شاد باعث مشارکت حداکثری دانش‌آموزان شد.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مجازی بودن امر آموزش‌ و‌ پرورش طبیعتا" این محدودیت، بازدهی کار را پایین می‌آورد، اما این جشنواره چنان شور و شعف و انگیزه‌ای مضاعف در دانش‌آموزان ایجاد کرد که ستودنی است. بروز توانمندی‌های دانش‌آموزان مستعد در شرایط غیر‌قابل پیش‌بینی بود، اینکه دانش‌آموزان به این باور دست یافتند که می‌توانند با‌ جدیت تمام در هر موقعیتی بهترین باشند، از دست‌آورد‌های این جشنواره است.

او در رابطه با جذب مشارکت دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: اگر با راهکار‌های مختلف دانش‌آموزان مستعد شناسایی شوند و بستری سالم برای آنان فراهم و از آنان به‌نحو شایسته تقدیر گشود، قطعا" در جذب مشارکت‌های آنان، موفق خواهیم بود و آینده‌ا‌ی درخشان هم برای دانش‌آموز و هم برای حوزه‌ تربیت و پرورش خواهیم داشت.

رضوان شیرکوند از حضور پر‌‌رنگ دانش‌آموزان دبیرستان زهره‌وند در دوره‌های بعدی جشنواره فردا گفت: جشنواره فرهنگی هنری فردا، بستری سالم برای شکوفایی استعداد‌های هنری دانش‌آموزان است و از آنجایی‌که برای تلاش دانش آموزان ارزش خاصی قائل هستیم و از آنها تجلیل و تقدیر به‌عمل می‌آوریم، صد درصد در دوره‌های بعدی نیز با مشارکت حداکثری حضور خواهیم داشت.

خبرنگار دانش‌آموز: مهسا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار