روح ا... خراسانی کیا

مدرسه را به محیط آموزشی هوشمند تبدیل کردیم

کرونا مدارس را به خانه برد و آموزش حضوری تعطیل شد و همه چیز به فضای مجازی منتقل شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه را به محیط آموزشی هوشمند تبدیل کردیم

با شیوع بیماری کرونا و گرایش به سمت آموزش مجازی، در همان هفته اول سیستم شاد احراز هویت شد و همه نامه ها و بخشنامه ها نشان از استفاده از آن را می‌داد. شرایطی فراهم شد که هیچ تجمعی صورت نگیرد تا خدای نکرده کسی مبتلا نشود و این در حالی است که 50درصد دانش آموزان من از مناطق روستایی هستند.

با کمک فن آوری‌های نوین و ایجاد کانال های داخلی مجازی و تولید محتوا و بر طبق ارتباطات صمیمی ایجاد شده با دانش آموزان شورای دانش آموزی مدرسه که با روحیه مشارکتی رتبه برتر منطقه هم بودند، به یک محیط آموزشی هوشمند تبدیل شد و با همیاری اعضای بسیج دانش آموزی که جوانانی دلسوز برای آینده مملکت هستند، در راستای پیشرفت اهداف کارگروه های بررسی با یاری جویی از انجمن اولیاء تشکیل یافت و شعار مدرسه و آموزش تعطیل نیست بصورت کامل اجرایی شد.

در راستای رویکرد تربیتی و آموزشی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شعبه ای از خبرگزاری پانا بعنوان یکی از مهمات در تربیت دانش آموزان متعهد، مطالبه گر و علاقه مند به رشته خبرنگاری در این مدرسه ایجاد و با برگزاری دوره هایی برای دانش آموزان در کانال داخلی مدرسه گزارش تمام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی با الگودهی و انگیزه دهی به سایرین ایجاد شد.

کادر آموزشی دبیرستان ابن سینا و دانش آموزانش از دوران بحرانی شیوع ویروس کرونا درسی گرفتند مبنی بر اینکه اگر آسیبی به همنوع من برسد در فاصله زمانی کوتاه باید منتظر دریافت همان آسیب باشم؛ پس باید با شکرگزاری مداوم مراقب یکدیگر و همنوعان باشیم.

*مدیر مدرسه ابن سینا ناحیه یک ارومیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار