رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی:

۷۸۸ میلیون پیام در شبکه شاد مبادله شده است

نسخه جدید شبکه شاد تا ۳۱ شهریورماه رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی از فعالیت شبکه شاد تاکنون گفت که به دلیل فعالیت خوب، این شبکه به عنوان بزرگترین اپلیکیشن کشور شناخته شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۷۸۸ میلیون پیام در شبکه شاد مبادله شده است

علی باقرزاده در بخش بعدازظهر گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که از صبح امروز به میزبانی اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است پیرامون موضوع ارائه خدمات آموزشی در شبکه شاد اظهار کرد: شورای معاونان، ادارات کل آموزش و پرورش، کاربران و حوزه فناوری ۴ کنشگر هستند که باید به بازگشایی مدارس کمک کنند.

وی گفت: شاد بزرگترین اپلیکیشن کشور است؛ فعالیت ۱۸ میلیون و ۱۰۵ هزار نفر از ویژگی شاد است که در هفته ۱۳ میلیون و ۱۲۹ هزار و در روز ۱۰ میلیون و ۲۳۷ هزار نفر در آن فعال هستند.

باقرزاده بیان کرد: در یک ثانیه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر باهم مرتبط می‌شوند ۷۸۸ میلیون پیام مبادله شده است که این موارد نشان از ظرفیت بزرگ شاد را دارد.

رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی درباره اولویت‌های حائز اهمیت پیرامون شبکه شاد توضیحاتی داد و اظهار کرد: رونمایی از نسخه شاد تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد. در مجموع کتب درسی ۳ هزار QR CODE پیش بینی شده است که آموزش آن انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار