بهره‌مندی ۳ روستای شهرستان گرمی از نعمت گاز طبیعی

اردبیل(پانا) - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۳ روستای شهرستان گرمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۳ روستای شهرستان گرمی از نعمت گاز طبیعی

به گزارش شرکت گاز استان اردبیل ،سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان با افتتاح پروژه گازرسانی به ۳ روستای شهرستان گرمی اهالی روستا‌های شاون علیا، قره یاتاق، الیه سر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

او از اتمام پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها را در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پروژه‌های گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در آینده‌ای نزدیک به اتمام رسیده و ضریب نفوذ گاز طبیعی با اتمام این پروژه‌ها به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه گفت: پروژه گازرسانی ۳ روستای شهرستان گرمی در قالب ۲ پروژه گازرسانی و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه گازرسانی بیش از ۶۰ خانوار روستایی شهرستان گرمی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

اسماعیلی افزود: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در شهرستان گرمی با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۳ روستای مذکور از ۹۷ درصد به ۵/۹۸ درصد رسید که با توجه به شاخص‌های گازرسانی این شهرستان در زمره شهر‌های سبز استان قرار می‌گیرد.

او حجم عملیات شبکه گذاری به منظور افتتاح ۳ روستای این شهرستان را بیش از ۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: با احتساب این میزان شبکه گذاری گاز طبیعی کل شبکه موجود در این شهرستان به بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر رسیده است.

گفتنی است: شهرستان گرمی در شمال استان اردبیل واقع شده و در این شهرستان بیش از ۲۷ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار