رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر:

از 164 انجمن اولیا و مربیان برترمدارس استان بوشهر تجلیل می‌شوند

بوشهر(پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد از 164 انجمن اولیا و مربیان برتر مدارس استان در سه سطح کشوری، استانی و منطقه ای تجلیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
از 164 انجمن اولیا و مربیان برترمدارس استان بوشهر تجلیل می‌شوند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر بهرام مغدانی با اشاره به آموزش غیرحضوری در شرایط کرونایی در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: دو هزار و 18 انجمن اولیا و مربیان در این شرایط خاص، با آگاهی بخشی و رفع موانع و مشکلات آموزشی و پرورشی تلاش کردند تا والدین و مدارس نقش آموزشی و تربیتی خود را به‌خوبی ایفا کنند.

وی با بیان این‌که در پایان هر سال تحصیلی، بر اساس شاخص‌های عملکردی وزارتی، عملکرد انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس مورد ارزیابی قرار می گیرند، ادامه داد: بر اساس این شاخص‌ها، انجمن‌هایی که حداقل 270 امتیاز از 300 امتیاز ممکن را کسب کنند، حائز شرایط تجلیل هستند.

مغدانی یادآور شد: براساس این ارزیابی‌ها، 2 در صد انجمن‌ها در سطح کشوری، 3 درصد در سطح استانی و 5 درصد در سطح شهرستان/ منطقه تجلیل می‌شوند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: 39 انجمن اولیا و مربیان مدرسه با عضویت 358 ، 54 انجمن اولیا و مربیان با عضویت 417 نفر و 71 انجمن اولیا و مربیان با عضویت 603 نفر به ترتیب برگزیده ملی، استانی و شهرستانی/منطقه‌ای شده‌اند.

وی اضافه کرد: ارزیابی سالانه انجمن های اولیا و مربیان مدارس با هدف و رویکرد،کارایی، اثر بخشی و مشارکت داوطلبانه بیشتر آنان در انجام فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس انجام می‌شد.
مغدانی مشارکت اولیا را در همکاری با مدرسه بویژه در ایام کرونایی و پساکرونا مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: خانواده ها با ایفای نقش آموزشی و تربیتی خود در شرایط سخت کرونایی ثابت کردند که نماد عینی و واقعی مشارکت هستند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را با کمک خانواده ها و سایر نهادها و سازمان های فرهنگی، با اطمینان بخشیدن و اعتمادسازی والدین بدون دغدغه آغاز کنیم تا خدمات شایسته ای به دانش آموزان ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار