۲۰ تن آرد در شهرستان درمیان توزیع شد

بیرجند(پانا)- معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از توزیع ۲۰ تن آرد در روستا‌های شهرستان درمیان در قالب طرح ملی نذر آب۴ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ تن آرد در شهرستان درمیان توزیع شد

احمد بخشی در حاشیه اجرای طرح نذر آب۴ در شهرستان درمیان گفت: خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان یکی از مهمترین اولویت‌های جمعیت هلال احمر است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محصولات کشاورزی که تحت تاثیر پدیده خشکسالی قرار گرفته، گندم است، افزود: متاسفانه خشکسالی‌های اخیر باعث شده کشت گندم و علوفه کاهش و معیشت مردم روستا و کشاورزان به خطر بیفتد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه یکی از نیاز‌های اساسی برای تامین معیشت مردم در روستاها، آرد است، گفت: در همین راستا در قالب طرح نذر آب ۴ درخواست تامین آرد از استان معین طرح را داشته ایم.
احمد بخشی افزود: خوشبختانه خیران و نیکوکاران استان قزوین ۲۰ تن آرد به ارزش ۳۳ میلیارد تومان را برای توزیع بین نیازمندان منطقه تامین کردند.
وی گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده توسط فرمانداری و دهیاری شهرستان درمیان تعداد ۵۰۰ کیسه آرد بین نیازمندان توزیع شد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هدف از توزیع آرد را ارائه خدمت بهتر و کمک به معیشت روستاییان و همچنین ایجاد رضایت‌مندی در بین این قشر از جامعه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار