در آستانه سال تحصیلی جدید؛

مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان تشکیل جلسه داد

زاهدان (پانا) - مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان مجلس، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان و کارشناس و رابط مجلس به صورت مجازی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان تشکیل جلسه داد

نسرین حاجی علی بیگی معاون فعالیتهای دانش آموزی استان هدف از تشکیل جلسه را آمادگی تبیین فعالیت‌های مجلس دانش آموزی در آستانه سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس می‌توانند با بیان پیشنهادات و راهکارهای اصولی برای بازگشایی مدارس و همچنین انعکاس مشکلات موجود به مسئولان از دغدغه و نگرانی دانش آموزان و خانواده‌ها بکاهند.

در ادامه هر یک از اعضای مجلس دانش آموزی با ایراد نطقی موضوعات و مباحثی را در خصوص سال تحصیلی جدید بیان کردند.
علیرضا میرشکار به مشکلات اصلی آموزش و پرورش و کم توجهی به بحث پرورش خصوصا در شرایط آموزش مجازی اشاره کرد و با ارائه راهکارهایی در این زمینه خواستار فرهنگ سازی در این خصوص شد.

مهدی دلخوش نیز خواستار تشکیل جلسات آموزشی با موضوع تدوین سند آموزشی استان شد.

در ادامه علی اکبر چابک در تایید نطق دیگر نمایندگان گفت: باید از اول مهر بازدید نمایندگان مجلس از مدارس استان با جدیت دنبال شود و فعالیت های پرورشی مدارس را ریزبینانه تر مورد بررسی قرار دهیم.

محمدسعید جدگال نیز از نمایندگان خواست ایده های خلاقانه خود را ارائه دهند و جشنواره هایی با محوریت مجلس دانش آموزی برگزار شود.

یاسین بصیرانی از نمایندگان خواست تا حضور پررنگ تری داشته باشند و در جلسات پیگیری بیشتری نسبت به مطالبات دانش آموزان داشته باشند.

وی گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی باید مطالبه گر باشند و مسئولین را وادار کنند آنها را در جریان امور و جلسات قرار دهند.

مینا اکاتی کارشناس مجلس دانش آموزی استان نیز در این جلسه اظهار کرد: پررنگ کردن جشنواره ها و مسابقات کمی می‌تواند دانش آموزان را از فضای مجازی غیرآموزشی دور کند.

در پایان نیز تشکیل تیم رسانه ای و تولید محتوا و فرهنگسازی استفاده صحیح از فضای مجازی، برنامه ریزی جهت تشکیل جلسات آموزشی با موضوع تدوین سند و طرح، اطلاع رسانی گسترده در سطح استان در مورد مجلس دانش آموزی و معرفی نماینده ها و سازوکار مجلس و تشکیل اتاق فکر و جلسه برنامه ریزی براس سال تحصیلی جدید به عنوان مصوبات مورد تأیید همه اعضا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار