سرپرست کانون البرز در نهمین نشست شورای فرهنگی :

آسیب‌شناسی فعالیت‌ها باید منجر به بهبود عملکرد و رضایت مخاطبان شود

کرج (پانا)- قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز در نهمین نشست شورای فرهنگی کانون استان در سال ۱۴۰۰ بر لزوم آسیب‌شناسی فعالیت‌ها به منظور بهبود عملکرد و افزایش رضایت مخاطبان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌شناسی فعالیت‌ها باید منجر به بهبود عملکرد و رضایت مخاطبان شود

وی ضمن بیان این مطلب بر اهمیت آسیب‌شناسی صحیح و نقد و بررسی صادقانه فعالیت‌ها به ویژه در حوزه مجازی تاکید کرده و از اعضای شورای فرهنگی خواست با دقت نطر بیشتری بر روند اجرای فعالیت‌ها نظارت داشته باشند و در فصولی که به جهت شرایط کرونا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مانند دیگر مراکز فرهنگی به صورت مجازی به مخاطبان خدمت رسانی می‌کند، توجه ویژه‌ای بر حسن اجرای کارگاه‌های مجازی تخصصی داشته و ضمن دریافت پیشنهادات و انتقادات، از فرصت دورکاری نیز بهره برده و گام‌های موثری را در جهت ارتقا فعالیت های مجازی بردارند.

نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی و مسوول برگزاری کارگاه‌های تخصصی کانون البرز نیز در ادامه گزارش تجمیع نظرات همکاران استان در سطوح مختلف را در سه بخش نقاط قوت، آسیب‌های موجود و پیشنهادات مطرح کرد و معاون فرهنگی، اجرایی و دیگر کارشناسان عضو شورا، نظرات خود را در هر بخش بیان کردند.

در ادامه قرار شد جمع‌بندی این موارد در قالب مکاتبه اداری به اداره کل آفرینش‌های فرهنگی و مراکز کانون استان البرز، انتقال داده شود .

بخش دیگری از نشست شورای فرهنگی نیز به بیان ضرورت فعالیت‌های اجرایی هفته‌ ملی کودک اختصاص داشت و سلیمانی که علاوه بر سرپرستی کانون البرز سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز بر عهده دارد در خصوص تلاش برای جمع‌آوری نظرات سازنده کارشناسان و دیگر مسوولان استان‌ها برای تدارک و اجرای فعالیت‌های مناسب برای هفته ملی کودک سخن گفت و از برنامه‌ریزی گسترده در این بخش خبر داد .

گفتنی است این نشست روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ در اتاق جلسات اداره کل کانون البرز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار