هشدار سفارت ایران در انگلیس درباره کلاهبرداران خدمات کنسولی

تهران (پانا) - سفارت ایران در انگلیس اعلام کرد که این نمایندگی و وزارت امور خارجه هیچ کارگزار دیگری را در حوزه خدمات کنسولی بغیر از بخش کنسولی سفارت به رسمیت نمی شناسد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هشدار سفارت ایران در انگلیس درباره کلاهبرداران خدمات کنسولی

در پیامی که از طریق کانال اطلاع رسانی سفارت ایران در لندن منتشر شده، آمده است: «برخی اشخاص حقیقی یا حقوقی تلاش دارند، خود را به نوعی مرتبط و کارگزار رسمی سفارتخانه ها و یا وزارت امور خارجه کشورمان در بریتانیا و یا در سایر کشورها معرفی نموده و با انجام انواع تبلیغات در فضای مجازی، اخذ درخواست و انجام خدمات کنسولی ایرانیان مقیم را به سمت خود هدایت نمایند.

این پیام می‌افزاید: از آنجا که انجام خدمات کنسولی صرفاً به عهده بخش کنسولی سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور می باشد، لذا این سفارت و وزارت امور خارجه هیچ فرد، نماینده، شرکت، کارگزار و ... را به رسمیت نمی شناسد.

سفارت کشورمان پیشتر اعلام کرده بود که با عنایت به حجم زیاد درخواست های گذرنامه، بخش کنسولی سفارت به منظور تسهیل و تسریع صدور گذرنامه، تصمیم به افزایش دو برابری پذیرش حضوری گرفته است. متقاضیان محترم جهت کمک به تسهیل و تسریع امور، لطفا پس از اخذ نوبت و اطمینان از کامل بودن مدارک، فقط طبق نوبت اخذ شده مراجعه نمایند.

در این پیام آمده است: هموطنانی که قبلا از بخش کنسولی لندن گذرنامه گرفته اند؛ نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می توانند مدارک درخواست گذرنامه را پس از اطمینان از کامل بودن، از طریق پست ارسال نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار