معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

میزان کمک‌های مردم به بهزیستی افزایش یافته است

ارومیه (پانا) -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد میزان مشارکت‌های مردمی استان و بهزیستی در سال 99 نسبت به سال قبل از آن 13 درصد افزایش یافته که نشان از روحیه هم‌بستگی و همدلی مردم آذربایجان‌غربی است.

کد مطلب: ۱۲۱۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
میزان کمک‌های مردم به بهزیستی افزایش یافته است

علی مصطفوی صبح امروز در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی با قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین با بهزیستی استان در راستای تأمین نیازهای افراد تحت پوشش این سازمان، اظهار کرد: میزان مشارکت‌های مردمی استان و بهزیستی در سال 99 نسبت به سال قبل از آن، 13درصد افزایش یافته که نشان از روحیه همبستگی و همدلی مردم آذربایجان‌غربی است.

وی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان‌غربی رتبه سوم کشوری در حوزه میزان مشارکت‌های مردمی به بهزیستی را کسب کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت نحوه جذب راهکارهای جدید برای جذب مشارکت‌های مردمی، گفت: در این راستا نیاز به کار مطالعاتی جامع احساس می‌شود که در این زمینه هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان علوم اجتماعی با موضوع راهکارهای جذب مشارکت‌های مردمی می‌تواند مؤثر واقع شود.

مصطفوی همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دفاتر تسهیل‌گری در مرکز استان را در راستای شناسایی افراد خیر و جذب مشارکت‌های آنان موثر دانست.

وی همچنین شفاف‌سازی هزینه‌ها توسط بهزیستی و انجمن‌های خیریه در جهت اعتمادسازی افزایش کمک‌های مردمی را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار