مهر مهربانی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - جمعیت بشر دوستانه هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری، جهت تهیه اقلام مورد نیاز آموزشی، فرهنگی و ورزشی با هدف کمک به ۱۸۰۰ دانش آموز کم بضاعت چهارمحال و بختیاری از مردم به خصوص صنعتگران و کارآفرینان شهرک صنعتی شهرکرد، در مسیر مهرورزی، درخواست مشارکت کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مهر مهربانی در چهارمحال و بختیاری

معاون جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، کاظم خیری خطاب به مردم به خصوص صنعتگران و کارآفرینان محترم و کوشا شهرک صنعتی شهرکرد گفت: با مشارکت در طرح مهر مهربانی جمعیت هلال احمر، با هدف کمک به ۱۸۰۰ دانش آموز کم بضاعت استان چهارمحال و بختیاری به جهت تهیه اقلام مورد نیاز آموزشی، فرهنگی و ورزشی برای نشاندن لبخند روی لبان دانش آموزان و انگیزه بخشیدن به آنهایی که آینده سازان این مرز و بوم هستند در مسیر مهرورزی و این امر خداپسندانه با اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی یاری دهنده باشند.

خیری افزود: ضمن مشارکت در این امر خیر، طبق ماده ۱۷۲ قانون مالیات، مستقیم می توانند از معرفی نامه تخفیف مالیاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی بهره‌مند شوند.

معاون جوانان بشر دوست، هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شماره حساب : ۸۲۰۴۱۳/۹۴ با شناسه : ۱۸۰۰۰۸۰۵۱۶۱ خدمات فرهنگی، جوانان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری است، زمان کمک به دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند ۵ تیرماه لغایت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ است و ما مهرتان را سپاسگزاریم.

خبرنگار دانش آموز فاطمه زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار