بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از فرآیند برگزاری امتحانات نهایی شهریورماه

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان از فرآیند برگزاری برگزاری امتحانات نهایی شهریور 1400 در مدارس شهرستان ارومیه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از فرآیند برگزاری امتحانات نهایی شهریورماه

صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان از فرآیند برگزاری برگزاری امتحانات نهایی شهریور 1400 در مدارس عصمت و طراوت ارومیه بازدید کرد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص اظهار داشت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه، پیش دانشگاهی و فنی وحرفه ای در نوبت امتحانی شهریور ماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از هشتم شهریور آغاز و تا 31 همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۱هزار و ۱۸۴دانش آموز آذربایجان غربی در امتحانات نهایی شهریور 1400 شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس، امتحانات حضوری در مناطق زرد، نارنجی و قرمز با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمام مناطق با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت مراقبین بهداشت انجام می شود.

وی بر لزوم تامین مواد ضد عفونی کننده،تهویه مطبوع حوزه های امتحانی، آماده سازی اتاقهای ایزوله، تهیه ماسک و الکل تاکید کرد.

منافی خواستار بازدید مستمر مدیران مناطق آموزشی استان از حوزه های امتحانات نهایی شد و افزود: مکاتبات و هماهنگی با ادارات برق و بهداشت در راستای برگزازی بی نقص و ایمن امتحانات، در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: حوزه های اصلاح اوراق امتحانی در سه منطقه ارومیه، خوی و نقده فعال خواهد بود و مشارکت جدی دبیران در فرآیند اصلاح اوراق امتحانی ضروریست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار