انتخاب سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در ارائه خدمات برتر

تبریز(پانا)- استاندار آذربایجان شرقی از سازمان جهادکشاورزی این استان به عنوان دستگاه برتر بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در ارائه خدمات برتر

آئین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی با ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی در سال ۹۹ با تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان برگزیده جشنواره شهید رجایی و دستگاه برتر در ارائه خدمات برتر در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، از اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بعنوان دستگاه اداری برتر در ارائه "خدمات برتر" سال 1399 از سوی ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجائی آذربایجان شرقی و با اهدای تندیس و لوح توسط پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تجلیل شد.

در لوح تقدیر توشیح شده استاندار آذربایجان شرقی خطاب به اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است: نظام اداری کشور بستر هدایت و تنظیم سایر نظام های فرایند توسعه بوده و از نقش خطیر و برجسته ای برخوردار است به طوری که هر گونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم، کارآمد و سازگار این نظام است. سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، مبتنی بر شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی دستگاهی در بستر جشنواره شهید رجایی صورت می گیرد.

لازم می دانم از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن اداره کل که موجب گردیده از سوی ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه اداری خدمات برتر سال 1399 انتخاب شوید، تشکر و قدردانی نمایم و از درگاه خداوند منان، توفیق خدمت روزافزون، بهروزی و سلامت آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار