مراسم تحلیف شواری شهر یاسوج به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا ناتمام ماند

یاسوج (پانا) - در جلسه شورای شهر یاسوج، دو نفر از اعضای شورای شهر، از اینکه صلاحیت دو منتخب هنوز از سوی هیات عالی نظارت بر انتخابات و وزارت کشور تائید نشده است به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند و مراسم تحلیف به همین دلیل لغو شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تحلیف شواری شهر یاسوج به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا ناتمام ماند

مراسم انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه هدایت امیری و عطاالله دانشی از فرماندار خواستند به دلیل بلاتکلیفی بهنام عباس نژاد و کیوان آشنا این جلسه را به وقت دیگری موکول کنند و یا اعضای علی البدل را به صورت جانشین معرفی کنند.

فرماندار بویراحمد نیز با بیان اینکه تا الان نیز زیاد صبر شده و مطالبات مردم روی زمین مانده است بیشتر از این وقفه جایز نیست درخواست دو نفر را رد کرد.
اما با رد درخواست آنان، آقایان امیری و دانشی جلسه را ترک کردند و مراسم تحلیف به همین دلیل لغو شد.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: صلاحیت این دو منتخب هنوز از سوی هیات عالی نظارت بر انتخابات و وزارت کشور تائید نشده است، اما براساس قانون مراسم تحلیف شواری اسلامی شهر یاسوج می تواند با حضور دو سوم نفرات برگزار شود.

مجید احمدی با ابراز امیدواری در خصوص تائید صلاحیت این دو منتخب شورای اسلامی شهر یاسوج؛ یادآور شد: تصمیم با هیات عالی نظارت بر انتخابات است و براساس قانون در صورت عدم تایید، دو منتخب علی البدل جایگزین می شود.
فرماندار بویراحمد از اعضای جدید شهر یاسوج خواست: در انتخاب شهردار، دقت کنند و فردی پای کار، سالم و مدبر را برای مدیریت شهر انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، افزود: میانگین تاخیر برگزاری انتخابات در شهر یاسوج ۴۵ دقیقه بود در حالی که این میانگین در کشور ۳ ساعت بوده است و در روز انتخابات به دستور دادستان استان، ۱۱۰ نفر از ناقضان قوانین انتخاباتی دستگیر شدند.
مراسم تحلیف شورای اسلامی دوره ششم شهر یاسوج با حضور پنج نفر از اعضای جدید شورا (هدایت امیری، هدایت الله اکبری، فرشید احمدی کیش، احمد جاودانه و عطااله دانشی) برگزار شد که با ترک 2 نر از اعضا لغو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار