نماینده خوانسار: درباره اثربخشی واکسیناسیون مردم را از سردرگمی خارج کنید

تهران (پانا) - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت روشنگری درخصوص میزان اثربخشی داروها خواستار به میدان آمدن صدا و سیما در این حوزه و اختصاص یک شبکه برای روشن شدن اذهان عمومی به ویژه درباره میزان اثربخشی داروهای کرونا و واکسیناسیون شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده خوانسار: درباره اثربخشی واکسیناسیون مردم را از سردرگمی خارج کنید

سیدمسعود خاتمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با تاکید بر اینکه هر روز باید به موضوع کرونا در مجلس پرداخته شود، گفت: روزانه بیش از 500 هموطن در کشور جان خود را از دست می‌دهند و 500 خانواده عزادار می‌شوند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر در نمازخانه‌ها و پارکینگ‌های بیمارستان‌ها نیز مریض بستری شده و اوضاع بیمارستان‌ها بسیار بحرانی است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون نیز در برخی از شهرستان‌ها با مشکل مواجه است، ادامه داد: همچنین متاسفانه اطلاعات ضد و نقیضی از مسئولان ستاد کرونا به مردم منتقل می‌شود و بعضا گفته شده برخی داروهای این بیماری در بهبود حال مریض موثر نیست در حالی که از طرف دیگر پزشکی با تجویز یک نسخه همراه مریضان را سردرگم می‌کند.

خاتمی پیشنهاد کرد صدا و سیما برای انتقال تجارب جهانی به مردم شبکه‌ای را به موضوع کرونا اختصاص دهد تا مردم از این سردرگمی خارج شوند لازم است به صورت علمی میزان اثربخشی داروها و واکسیناسیون برای مردم توضیح داده شود و وزارت بهداشت برای مردم روشنگری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار