مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

رویکرد آموزش‌وپرورش بازگشایی تدریجی مدارس، است

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اعلام کرد مجموعه اقداماتی برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در راستای اجرای برنامه‌های عملکردی آموزش‌وپرورش در قالب پروژه مهر در سراسر استان در حال انجام است و باتوجه‌به شرایط موجود تاکنون سیاست‌ها مبتنی بر بازگشایی غیرحضوری مدارس در ابتدای مهرماه است.

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش‌وپرورش بازگشایی تدریجی مدارس، است

محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفت و گو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان اظهار کرد: در بحث کرونا و تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان با یک مسئله پیچیده مواجه هستیم، مجموعه اقداماتی برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در راستای اجرای برنامه‌های عملکردی آموزش‌وپرورش در قالب پروژه مهر در سراسر استان در حال انجام است و باتوجه‌به شرایط موجود تاکنون سیاست‌های ما مبتنی بر بازگشایی غیرحضوری مدارس در ابتدای مهرماه است.

وی افزود: البته اگر زمینه و مقدمات برگزاری حضوری کلاس‌ها از جمله واکسیناسیون معلمان اولیا و رانندگان سرویس‌ها فراهم شود، رویکرد آموزش‌وپرورش از آبان‌ماه بازگشایی تدریجی مدارس و شروع آرام، گسترش سنجیده و هوشمندانۀ برنامه‌های آموزشی است که انعطاف در روش‌ها و همسویی کامل با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رویکرد مراجع تخصصی بهداشتی از جمله آن است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد پیش‌بینی ما برای ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شده که از ۲۰ درصد باقی‌مانده، تعدادی منتظر امتحان شهریور هستند و تعداد دیگر نیز لازم است با اقدام به‌موقع خانواده‌ها نسبت به ثبت‌نام در فرصت باقیمانده اقدام کنند. ضمن اینکه توصیه می‌کنم خانواده‌ها از طریق مدارس مراحل ثبت‌نام فرزندان خود را پیگیری کنند.

اعتدادی تصریح کرد: در سال گذشته، سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز شد اما امسال شروع سال تحصیلی از اول مهر خواهد بود و آموزش‌وپرورش استان اصفهان آمادگی کامل دارد که به‌صورت حضوری، مجازی و ترکیبی، تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان را به‌پیش برد که دراین‌خصوص منتظر اعلام برنامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار