مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی مهارت مشارکت‌پذیری در دانش آموزان است

زاهدان (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل این سازمان جهت حضور گسترده و مشارکت فعال در جشن عاطفه ها خبر داد و گفت جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی مهارت مشارکت‌پذیری در دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی مهارت مشارکت‌پذیری در دانش آموزان است

محمود همت در نشست هم‌اندیشی پویش مهر عاطفه‌ ها که با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و رئیس اداره اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد، اظهار کرد: در سازمان دانش آموزی همواره تلاش بر مشارکت فعال در تمامی برنامه ها، همایش ها و پویش ها بوده و امسال نیز این سازمان در برگزاری هر چه بهتر جشن عاطفه‌ها حضوری چشمگیر و پررنگ خواهد داشت.

وی افزود: برگزاری جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و انفاق در راستای وظیفه ذاتی سازمان دانش آموزی یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان انجام می شود و همراهی و همدلی همه دستگاه های متولی را می طلبد.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های این سازمان در کنار رویه سابق در فضای مجازی به ویژه در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از فعالیت 4 هزار و 398 پایگاه در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت کانال‌ها و گروه‌های تخصصی سازمان دانش آموزی در شبکه شاد از 20 شهریور ماه اطلاع رسانی لازم برای برگزاری جشن عاطفه‌ها انجام خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در این نشست اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان 26 هزار فرزند یتیم وجود دارد که 70 درصد آنان دانش آموز هستند که در جشن عاطفه ها تلاش می کنیم کمک های جمع آوری شده را به طور منصفانه بین آنان تقسیم کنیم.

حسن زاده کیخا افزود: با توجه به مجازی شدن آموزش در دوران کرونا تهیه تبلت برای این دانش آموزان از الویت‌های کمیته امداد است.

وی ادامه داد: در سال گذشته از محل کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها 4 هزار تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خواستار استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای فرهنگ سازی در جذب کمک‌های مردمی و هدایت آنان به سمت تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار