نجات زن از دهان تمساح

تهران (پانا) - زنی که حین پیاده روی با سگ خود مورد حمله مرگبار تمساح قرار گرفته بود با هوشیاری یکی از همسایگان نجات یافت.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نجات زن از دهان تمساح

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیاده روی یک زن اهل کالیفرنیا چیزی نمانده بود به یک تراژدی ختم شود. این زن که با سگ خود در حال پیاده روی بود با حمله مرگبار یک تمساح ۸ فوتی مواجه شد. با این حال همسایه هوشیار این زن با کمک بیل خود توانست وی را از دهان تمساح نجات دهد.

یکی از همسایگان این زن با دیدن این صحنه بلافاصله با اداره آتشنشانی تماس گرفت و درخواست کمک کرد. شوهر وی نیز تا قبل از رسیدن ماموران آتشنشانی با بیلی که داشت تلاش کرد تا این زن را از دهان تمساح نجات دهد. در حالی که تمساح پای این زن را در دهان خود گرفته بود سعی داشت تا او را به داخل آب بکشد. این مرد آنقدر با بیل خود بر سر تمساح کوبید تا سرانجام این حیوان پای زن را رها کرد و به زیر آب رفت.

قربانی در حالی که از ناحیه پا دچار جراحت شدید شده بود به بیمارستانی در ساوانا در جورجیا منتقل شد. هنوز از آخرین وضعیت وی گزارشی منتشر نشده است. یک سخنگوی پلیس محلی با بدشانسی خواندن این حادثه از ساکنان محلی خواست تا هنگام حضور در محوطه باز به ویژه قدم زدن با حیوانات خانگی مراقب حمله حیوانات وحشی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار