معاون وزیر بهداشت: ایثارگری بهورزان الگویی برای نسل‌های آینده خواهد بود

تهران (پانا)- معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت ایثارگری که با همت بهورزان در بستر جامعه روستایی جاری شد برگ زرین دیگری از افتخارات و الگویی بی‌نظیر برای مردم و نسل های آینده خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر بهداشت: ایثارگری بهورزان الگویی برای نسل‌های آینده خواهد بود

به گزارش وزارت بهداشت، علیرضا رییسی با تبریک دوازدهم شهریور؛ روز بهورز در نامه ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، نوشت: در این روز نظام شبکه بهداشت فرصت آن را دارد تا با مرور دستاوردها در طول چهار دهه از استقرار از خدمات، نقش و جایگاه بهورزان و تربیت کنندگان آنها قدردانی کند.

معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در طول دوران مقابله با همه گیری کووید۱۹ به وفور شاهد صحنه‌های بی نظیر از تلاش و مجاهدت همکاران شریف بهورز و حمایت ارزشمند مربیان بهورزی بوده‌ایم که در کنار یکدیگر تلاش کردند تا از صعوبت رخداد همه گیری برای مردم عزیز روستایی بکاهند.

رییسی افزود: بی تردید اجرای برنامه‌های پیشگیری و کنترل همه گیری و ایمن سازی در پهنه گسترده و متنوع جغرافیایی روستاهای کشور بدون بهورزان و ارتباط تنگاتنگ آنها با مردم و سازمان‌های مستقر در روستا دچار نقیصه اساسی می‌شد. یقیناً آنچه از ایثارگری که با همت بهورزان در بستر جامعه روستایی جاری شد برگ زرین دیگری از افتخارات و الگویی بی نظیر برای مردم و نسل های آینده خواهد بود.

وی از روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خواست پیام تبریک و تهنیت او را به مناسبت روز بهورز به یکایک همکاران ارجمند و عزیز بهورز، مربیان تربیت کننده آنها، کارشناسان امور بهورزی و کارکنان ارجمند گروه‌های گسترش شبکه که در راه تعلیم و تربیت بهورزان و استقرار ساختار نظام شبکه فعالیت دارند، برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار