استاندار خوزستان: ساکنین منازل در پهنه خطر اهواز جا به جا می‌شوند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان عنوان کرد تعدادی از ساکنان استان که در پهنه خطر قرار دارند جابجا می‌شوند و قرار شد برای آنها خانه اجاره شود و با کمیته امداد نیز صحبت کردیم و قرار شد گروهی از افراد نیز که تحت پوشش کمیته امداد هستند، منازلی برای آنها اجاره شود و جابجا شوند که انشاالله در فصل بارندگی در معرض خطر قرار نگیرند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: ساکنین منازل در پهنه خطر اهواز جا به جا می‌شوند

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان روز پنجشنبه در پایان نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان اهواز بیان کرد: در این نشست در مورد منازلی که در پهنه خطر در اهواز قرار دارند بررسی صورت گرفت و به طور مفصل مباحث مربوط به مناطق حصیرآباد، منبع آب، کوی آل صافی و بیست متری شهرداری مطرح شد و تقسیم کار خوبی صورت گرفت.

استاندار خوزستان افزود: یک مجموعه خوبی در حال ساخت و ساز است که مشتمل بر ساخت ۱۶۸۰ واحد مسکونی است که زمان آن طولانی می شود و در نتیجه بررسی کردیم تعداد منازلی که در پهنه خطر قرار دارند و ممکن است سانحه ببینند، مشخص شد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: قرار شد کارگروهی تشکیل شود و تعدادی از ساکنین که در پهنه خطر قرار دارند جابجا شده و برای آنها خانه اجاره شود و با کمیته امداد نیز صحبت کردیم و قرار شد گروهی از افراد نیز که تحت پوشش کمیته امداد هستند منازلی برای آنها اجاره شود و جابجا شوند که انشاالله در فصل بارندگی در معرض خطر قرار نگیرند.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها برای ساخت و ساز ۱۶۸۰ منزل هماهنگی قوی تری شکل بگیرد و جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی داشته باشیم که این پروژه تسریع داده شود که جابجایی کلی داشته باشیم.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: منازلی که در پهنه خطر قرار دارند پس از جابجایی ساکنین باید با حکم قضایی تخریب شوند که دیگر افراد در آن ساکن نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار