اهدای صد لپ‌تاپ به مدیران مدارس محروم روستاهای شیروان

شیروان (پانا) - یکصد دستگاه لپ تاپ با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به تعدادی از مدیران مدارس محروم روستاهای شیروان در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای صد لپ‌تاپ به مدیران مدارس محروم روستاهای شیروان

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: این یکصد دستگاه لپ تاپ از یک شرکت بخش خصوصی تامین شده است تا با اهدای آن، تجهیزات رایانه‌ای تعدادی از مدارس محروم روستاهای شهرستان شیروان کامل شود.

علی جدی در رابطه با پوشش های آنتن و اینترنت تلفن همراه نیز افزود: ان شاء الله تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام روستاهای بالای ۲۰ نفر خانوار تحت پوشش آنتن و اینترنت کامل قرار خواهند گرفت.

وی گفت: اگر زیرساخت های اینترنتی را در روستاها ایجاد کنیم خیلی از استعدادهای ما، به جامعه جهانی پیوند خورده و از نکات مثبت آن استفاده خواهند کرد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان که در مأموریت دریافت این لپ تاپ ها در تهران، به بیماری کرونا مبتلا و به علت بستری بودن در آیین اهداء حضور نداشت به صورت تلفنی گفت: با توجه به شرایط سخت کرونا ویروس و آموزش به صورت مجازی و حضوری این دستگاه ها به سیستم فناوری مدارس کمک شایانی خواهند کرد و تمامی لپ تاپ ها در بین مدارس روستایی و مناطق محروم جهت استفاده دانش آموزان توزیع خواهد شد.

مظفر نادری از نگاه کریمانه مسئولان، خیرین نیکوکار و اقدام خیرخواهانه و تلاش و پیگیری نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

آیین نمادین اهدای لپ تاپ ها با حضور جعفر ذوالفقاری مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی، سید وحید میرزا محمدزاده معاون فرماندار، عباسعلی ریحانی فرمانده نیروی مقاومت بسیج، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدیران مدارس محروم روستایی شهرستان شیروان برگزار شد.

خبرنگار: ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار