افتتاح ۱۴ هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در هفته دولت

تهران (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور خبر داد در هفته دولت سال جاری ۱۴هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در کشور با اعتباری معادل ۱۳۷ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۱۴ هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در هفته دولت

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از استانداریها از این تعداد ۹۹۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان مربوط به شهرداریها و ۴۰۶۸ پروژه با سرمایه گذاری هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان مربوط به دهیاری‌ها بود.

وی افزود: همچنین طی هفته دولت امسال ۹۷۶۶ پروژه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار و ۶۷۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

جمالی نژاد اضافه کرد: به موجب گزارش‌های رسیده از استانداری‌ها، بیشترین پروژه شهرداریها که در هفته دولت به بهره برداری رسید به ترتیب مربوط به استان‌های اصفهان با ۲۱۵ پروژه، بوشهر با ۱۱۷ پروژه و گلستان با ۷۴ پروژه بود.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه‌های به بهره برداری رسیده سایر دستگاهها به ترتیب مربوط به استان‌های فارس با ۸۷۵ پروژه، گیلان با ۸۳۵ و خراسان رضوی با ۷۴۳ پروژه بود.

جمالی نژاد همچنین اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافتی از استانها طی هفته دولت ۱۳۰ پروژه شهرداریهای کشور با سرمایه‌گذاری معادل دو هزارو ۴۸۷ میلیارد تومان و ۹۰۸ پروژه سایر دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاری معادل ۱۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار