رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران:

۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران تهیه شده‌است

ساری (پانا)- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران از تهیه و تعریف ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران تهیه شده‌است

به گزارش مهر، مفید غلامی راد ظهر پنجشنبه در جلسه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اجرای ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اظهار کرد: از سال ۹۷ تاکنون ۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی تهیه شد که بخشی اجرایی شد و برخی با روح اقتصاد مقاومتی سازگاری نداشته است و شمار آن پس از پالایش به ۲۱ پروژه رسید.

وی با عنوان اینکه تلاش شد پروژه‌های نرم افزاری نظیر کاداستر داشته باشیم که مورد موافقت قرار نگرفت و در مجموع از ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی، چهار پروژه جلوتر از برنامه بوده و یک پروژه نیز خاتمه پیدا کرده است.

یادآور شد: هفت پروژه دارای تأخیر بوده و دو پروژه نیز هنوز شروع و اجرایی نشده است که یکی از طرح‌ها مربوط به شیل گذاری بود که اخیراً شروع شده است.

غلامی راد با اظهار اینکه چهار پروژه اقتصاد مقاومتی در استان متوقف شده است، گفت: اجرای طرح فراگیر مصرف ریزمغزی ها در مزارع، توسعه دهکده اقتصاد مقاومتی، طرح توسعه کشت در اراضی شیبدار، توسعه گردشگری در حاشیه رودخانه از جمله طرح‌هایی است که جلوتر از برنامه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: پروژه‌های زراعت چوب، احداث سیلوی غلات به ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر امیرآباد، مخازن روغن خوراکی به ظرفیت ۱۰ هزار تن، رفع فرسودگی خطوط توزیع و انتقال برق از جمله طرح‌هایی بوده که مطابق برنامه پیش می‌رود.

وی گفت: پروژه پرورش ماهی در قفس از جمله طرح‌هایی است که هنوز اجرا نشده است و دلیل آن شرایط زمانی و مسائل محیط زیست است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار