معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش وپرورش شهرستان مهدیشهر معارفه شد

سمنان (پانا) - مراد دوست محمدیان معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر با حضورحاجی قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، معارفه شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش وپرورش شهرستان مهدیشهر معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان مهدیشهر با حضور حاجی قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، رضا علی کرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، اسحق اکبری رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، علی اصغر حسنان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان، صالحی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر به همراه معاونین وکارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، برگزار شد.

حمیدرضا صالحی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از زحمات سید ابوالفضل شاهمیری معاون پرورشی و تربیت بدنی تشکر کرده و براِی مراد دوست محمدیان معاونت جدید پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سید ابوالفضل شاهمیری معاون سابق پرورشی و تربیت بدنی اظهار کرد: در حوزه پرورشی، با وجود تمامی کمبودهای مالی و نیروی انسانی و همچنین وجود ویروس کرونا، به لطف خداوند در این سه سال توفیقات فراوانی کسب کردیم که این توفیقات نشان از همدلی خوب همکاران این حوزه داشت.

سپس، مراد دوست محمدیان معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی شهرستان مهدیشهر نیز در این برنامه ضمن لذت بخش دانستن کار با دانش آموزان در حیطه تربیتی و پرورشی، ابراز امیدواری کرد: انشاءالله از این پس، با همکاری تمامی مدیران، معاونین و همکاران اداری، شاهد موفقیت بیش از پیش در این حوزه باشیم.

حاجی قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، ضمن اشاره به این نکته که حوزه پرورشی و تربیت بدنی، حوزه ای بسیار پر مسئولیت و حوزه تعامل با سایر دستگاه ها است، افزود: شاهمیری معاون پرورشی سابق این شهرستان، به خوبی از پس این تعامل برآمدند. البته دوست محمدیان معاون جدید این شهرستان نیز فردی رئوف و خوش خلق بوده و از ویژگی های بسیار خوب وی، بومی بودن و شناخت خوب ظرفیت های شهرستان مهدیشهر در این حوزه است.

در پایان این برنامه، از خدمات سید ابوالفضل شاهمیری در طول تصدی معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل و مراد دوست محمدیان بعنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر معرفی شد.

گفتنی است؛ مراد دوست محمدیان دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و دانشجوی دکترای بوده و سوابقی از جمله مدیریت سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان، مدیریت کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری سمنان، دستیار ویژه نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، مدیریت مجتمع فرهنگی دیجیتال فرهنگ و ارشاد مهدیشهر، کارشناس تشکل‌های دانش آموزی و کارشناس قرآن آموزش وپرورش شهرستان سمنان، مدرس دانشگاه و از حافظان، اساتید و داوران حفظ و تفسیر قرآن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار