پیام تسلیت اعضای مجلس دانش آموزی و پیشگامان سیستان و بلوچستان به مناسبت درگذشت رئیس اداره دانش آموزی ایرانشهر

زاهدان (پانا) - اعضای مجلس دانش آموزی و پیشگامان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت سید موسی سجادی رئیس اداره دانش آموزی ایرانشهر را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت اعضای مجلس دانش آموزی و پیشگامان سیستان و بلوچستان به مناسبت درگذشت رئیس اداره دانش آموزی ایرانشهر

متن این پیام به شرح ذیل است:

«فوت معلم یعنی از دست دادن یک منبع آگاه و بخشنده. استاد کسی است که ما در تمام طول زندگی به او نیاز داریم نه برای یاد گرفتن علم و دانش بلکه برای آموختن راه و رسم زندگی! به همین دلیل است که آن ها تا همیشه در یاد و خاطره ما باقی خواهند ماند. معلمان یاد و خاطره خود را با درس‌ها و راه و روش‌هایی که به ما می آموزند در ذهن ما زنده نگه می‌دارند و به همین دلیل است که همه ما تا مدت ها بعد نام و یاد معلمان خود را به خاطر داریم، حتی اگر آن ها را هرگز نبینیم.

برخی از معلمان ما هستند که برای ما نقشی بیش از یک استاد و آموزگار را ایفا می‌کنند و به همین دلیل است که تا مدت ها بعد از پایان دوره آموزش با آن ها ارتباط داریم. غم از دست دادن معلم های این چنینی بسیار دشوار است و تحمل آن جز با خواندن و نوشتن مرثیه ها در این سوگ میسر نیست.

خبر ناگهانی از دست دادن استاد به حدی سنگین و جان گداز است که به سختی در باورمان جای می‌گیرد. اما صد افسوس که چاره ای جز تسلیم به خواسته چرخ گردون نیست. در کنار هم هستیم تا تسلی خاطری باشیم برای غم فقدان استاد بزرگوارمان مرحوم سید موسی سجادی.

در این غم عظیم ما را چه چاره ای نیست جز دعا به درگاه خداوند متعال. از خدای بزرگ برای روح بزرگ استاد عزیزمان علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و شیکبایی مسئلت می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار