مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) اولویت بازگشایی مدارس است

بجنورد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اعلام کرد آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) اولویت بازگشایی مدارس است. البته سناریوهای مختلفی برای بازگشایی مدارس استان در نظر گرفته شده‌است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) اولویت بازگشایی مدارس است

مهدی مودی در جلسه هماهنگی اطلاع رسانی بازگشایی مدارس با صدا وسیمای استان ضمن تشکر از همراهی مستمر صدا وسیما در برنامه های آموزش و پرورش اظهار کرد: از 15 الی 20 شهریور جلسات متعددی با سایر دستگاه ها با محوریت استفاده از ظرفیتشان در راستای بازگشایی مدارس انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شیوه های بازگشایی مدارس به صورت ترکیبی( مجازی و حضوری ) چه به صورت ملی و بومی استانی طراحی می‌شود تا آغاز آموزش سال جدید به خوبی انجام گیرد.

مودی خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تابع دستورات ستاد ملی واستانی مبارزه با کرونا هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: بیش از 180 هزار دانش آموز استان در 2 هزار و 12 مدرسه تحصیل می کنند که 967 مدرسه زیر 50 دانش آموز و 196 مدرسه 10 تا6 دانش آموز و 95 مدرسه 2 تا 5 دانش آموز و 3 مدرسه تک دانش آموز وجود دارد.

مودی خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد از دانش آموزان استان قریب به 140 هزار دانش آموز دسترسی به شبکه شاد دارند.

وی گفت: 3 استودیو در استان دایر شده است که با برنامه ریزی دقیق بسته تلویزیونی با همکاری صدا وسیما برای دانش آموزان طراحی شود.

مودی در پایان افزود: اطلاع رسانی دقیق از بازگشایی مدارس و همراهی افکار عمومی در اولویت قرار دارد که همکاری صداو سیما و سایر رسانه ها در این امر نقش بسزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار