روایت مجری طرح سریال زخم کاری از ممیزی های این مجموعه

تهران (پانا) - «کامران حجازی‌فر» مجری طرح سریال نمایش خانگی زخم کاری با بیان اینکه قسمت ششم زخم کاری پرچالش ترین قسمت برای تیم زخم کاری بود از سانسورهای اعمال شده بر زخم کاری سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
روایت مجری طرح سریال زخم کاری از ممیزی های این مجموعه

در شصت و هشتمین برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی با کامران حجازی‌فر، مجری طرح این سریال به گفت‌وگو نشست و در مورد این سریال با آنها صحبت کرد.
کامران حجازی، مجری طرح «زخم کاری» در مورد سختی‌های تولید سریال در زمان کرونا گفت: «ساخت سریال در زمان کرونا بسیار سخت است. واقعا یکی از مشکلات اصلی ما در این سریال، کرونا بود. صاحبان لوکیشن‌ها به خاطر کرونا سخت زیر بار می‌رفتند که ما با این تعداد نفر در محل زندگی یا کار آنها حاضر شویم.»

سرگردانی در دوراهی ساترا و ارشاد
وی در مورد نحوه دریافت پروانه نمایش ادامه داد: «ما سه ماه درگیر این بودیم که برای پروانه نمایش و مجوز باید کار را به ساترا بدهیم یا ارشاد. ما از ارشاد پروانه ساخت گرفتیم و از ساترا پروانه نمایش. الان هم کسانی که در حال تولید هستند، دچار یک سردرگمی عجیب هستند و نمی‌دانند بالاخره کار را باید تحویل ساترا بدهند یا ارشاد.»
حجازی در مورد سانسورهای اعمال شده در این سریال افزود: «باورتان نمی‌شود گاهی ما پنجشنبه شب‌ها اصلاحات اعمال شده از سوی ساترا را انجام می‌دادیم و این درحالی است که با توجه به حساسیت پلتفرم حتما هم سریال باید روز جمعه ساعت 8 صبح پخش شود.»

پرچالش ترین قسمت زخم کاری قسمت ششم بود
مجری طرح زخم کاری در مورد اینکه فیلمو، تخت‌کشیان و مهدویان با ساترا در مورد ممیزی‌ها حرف می‌زنند، گفت: «پرچالش‌ترین قسمت ما قسمت ششم بود. واقعا هفته بدی را داشتیم. از نظر ساترا، روی این قسمت حساسیت زیادی وجود داشت. در نهایت با تعامل این مشکل حل شد ولی واقعا سخت بود.»
وی در مورد بازخوردهای این سریال در بین مردم گفت: «بازخوردها که بسیاری عالی و خارج از تصور ما بوده است. هیچگاه واکنش مردم منفی نبوده است. گاهی مردم فقط می‌گفتند مثلا چرا بازیگر اصلی فیلم این همه سیگار می‌کشد؟ و گرنه باقی واکنش‎‌ها مثبت بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار