امدادرسانی هلال احمر به بیش ازسه هزار و ۶۰۰ حادثه دیده

بیرجند(پانا)-مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی هلال احمر به سه هزار و ۶۷۴ حادثه دیده از ابتدای سال تاکنون در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال احمر به بیش ازسه هزار و ۶۰۰ حادثه دیده

رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۴۸ حادثه به پایگاه‌های هلال احمر استان گزارش شده است که ۳۱۹ مورد از آن‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای و از این ۳۱۹ مورد، ۶۳ عملیات مربوط به عملیات فنی رهاسازی و انتقال مصدوم، امنیت حادثه و دیگر موارد بوده است.

او افزود: همچنین از ۴۴۸ حادثه گزارش شده، ۱۵ مورد حادثه سیل و آبگرفتگی، ۸۰ مورد حادثه شهری، ۱۰ مورد حادثه کوهستان و ۲۴ حادثه مربوط به سایر موارد بوده است.

رضایی ادامه داد: تعداد کل حادثه دیده‌ها سه هزار و ۶۷۴ نفر بوده که به ۳۶۰ نفر در حوادث جاده ای، ۶۱۰ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۳۳ نفر در حوادث کوهستان و هزارو ۸۵۵ نفر در خدمات مناسبتی امداد رسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: به طور کلی از ابتدای سال تاکنون ۱۱۱ حادثه دیده در پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده و در مجموع هزار و ۷۰۸ نفر در غالب ۷۰۳ تیم برای خدمت رسانی به محل حوادث اعزام شده اند.

او در پایان بیان کرد: اصلی‌ترین وظیفه‌ی جمعیت هلال احمر در حوادث، رهاسازی مصدومان در حوادث جاده ای، ارتفاعات، سیل، زلزله و دیگر موارد این چنینی است و انتقال افراد آسیب دیده بر عهده اورژانس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار