معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:

سازمان انرژی اتمی محرک توسعه فناوری است

راهبرد توسعه، تعالی و تحول‌گرایی را در راستای رفع موانع و تله‌هایی که بیگانگان به بهانه هسته‌ای بر سر راه پیشرفت کشورمان ایجاد کرده‌اند در دستور کار داریم

تهران (پانا) - محمد اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان انرژی اتمی، فعالیت خود را به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس جدید سازمان انرژی اتمی ایران آغاز کرد و مورد استقبال علی اکبر صالحی، رئیس پیشین این سازمان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۱۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان انرژی اتمی محرک توسعه فناوری است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسلامی ضمن تقدیر از علی اکبر صالحی، رئیس پیشین سازمان وی را شخصیتی علمی و فرهیخته و جزو سرمایه‌های ملی خواند و اظهار داشت: سازمان انرژی اتمی ایران که از بخش‌های بسیار استراتژیک کشور است، تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: مردم ما برای اینکه قله‌های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند، نیازمند فعالیت بیش از پیش سازمان‌های موثر و تاثیرگذار همچون سازمان انرژی اتمی به عنوان محرک توسعه فناوری هستند. بنابراین ما راهبرد توسعه، تعالی و تحول‌گرایی را در راستای رفع موانع و تله‌هایی که بیگانگان به بهانه هسته‌ای بر سر راه پیشرفت کشورمان ایجاد کرده‌اند، در دستور کار داریم.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئن هستم به یاری خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه نیروهای دانشمند و ارزشمند بویژه جوانانی که در سازمان انرژی اتمی شاغل هستند، موفق می‌شویم.

همچنین در بخشی از این رویداد تغییر و تحول مدیریتی سازمان انرژی اتمی، صالحی، رئیس پیشین سازمان با تقدیر از رئیس‌جمهور به دلیل انتخاب شخصیتی فرهیخته برای سازمان، گفت: اکنون خیال خانواده سازمان انرژی اتمی ایران مطمئن شد که مدیریت این دستگاه در دست فردی دلسوز، صاحب اخلاق و تدین و صاحب علم و تجربه است.

وی با اشاره به پروژه‌های در شرف اتمام سازمان انرژی اتمی از جمله ساخت بیمارستان یون درمانی ابراز امیدواری کرد در یکسال آینده به بهره برداری برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار