درخشش دبستان فرهنگ دختران منطقه ۱۳ در دهمین جشنواره نوجوان سالم

تهران (پانا)- کارشناس مشاوره آموزش و پرورش منطقه ۱۳ ضمن اعلام نتایج دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم از مورد تقدیر واقع شدن ۶۱ اثر برگزیده دانش آموزی در منطقه ۱۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبستان فرهنگ دختران منطقه ۱۳ در دهمین جشنواره نوجوان سالم

آئین تقدیر از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم با حضور سید محمدهادی حسینی؛ رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۳، مژگان نظری؛ کارشناس مشاوره، منیر ایزدی مهر؛ عضو هسته مشاوره و مدیران و دانش آموزان برگزیده روز دوشنبه ۸ شهریور به صورت نمادین برگزار شد.

جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ارتقای مهارت های زندگی، رفتارهای پرخطر و مبارزه با اعتیاد هر ساله در سراسر کشور برگزار می شود و در این راستا فعالیت های نمایشگاهی و تولید محصولات فرهنگی و هنری در بین دانش آموزان و همکاران اجرا می شود.

مژگان نظری ضمن تشکر از حضور برگزیدگان جشنواره گفت: دهمین جشنواره نوجوان سالم با توجه به محدودیت های کرونایی و مجازی بودن این جشنواره با استقبال خوبی از طرف دانش آموزان و همکاران در منطقه ۱۳ برگزار شد.

او اضافه کرد: در منطقه ۱۳ از بین تمام مدارس، ۳۴۹ اثر دریافت شد که ۲۷۰ اثر مناسب جشنواره نوجوان سالم تشخیص داده شد و به داوری ارجاع شد. ۶۱ اثر دانش آموزی و ۷ اثر از بین آثار همکاران و ۴ اثر در رابطه با آثار بخش جامعه محور جشنواره که همان پروژه کوچک یاریگران زندگی است توسط داوران انتخاب و برای استان ارسال شد.
وی افزود: دبستان فرهنگ دختران منطقه ۱۳ در بخش جامعه محور جشنواره نوجوان سالم در قسمت اجرا و مستندسازی طرح یاریگران زندگی موفق به کسب مقام اول کشوری شدند. امید است که اجرای این جشنواره در جهت پیشگیری از اعتیاد، رفتار پرخطر و دیگر آسیب ها در نوجوانان مثمر ثمر واقع شود.
در پایان از منتخبین منطقه ای جشنواره نوجوان سالم منطقه ۱۳، از ۶۱ دانش آموز برگزیده جشنواره در رتبه های اول تا سوم توسط کارشناسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه تجلیل شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار