حکایت مادرِ علم مشاوره در حکایت دل شبکه4

تهران (پانا) - زندگی حرفه ای استاد شکوه نوابی نژاد در دو قسمت از قاب «حکایت دل» شبکه چهار سیما، دوشنبه هشتم و پانزدهم شهریور پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حکایت مادرِ علم مشاوره در حکایت دل شبکه4

به گزارش روابط عمومی برنامه، فیلم مستند «مادر علم مشاوره» که به دکتر شکوه نوابی نژاد از پیشکسوتان و بنیانگذاران مشاوره در کشور، استاد علم مشاوره روانشناسی و چهره ماندگار اختصاص دارد‌، دوشنبه ساعت 21 و سه شنبه ساعت 14 بازپخش خواهد شد.

شکوه نوابی نژاد زاده چهره ماندگار ۱۳۸۷ و متخصص در رشته مشاوره روانشناسی می‌باشد. وی تألیف و ترجمه ۲۹ عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد و از وی با عنوان «مادر مشاوره ایران» یاد می‌شود.

استاد نوابی نژاد بعد از تحصیل در دانشگاه در دو رشته زبان انگلیسی و حقوق تحصیل و پس از اخذ لیسانس به دانشگاه آمریکایی بیروت می‌رود. در حوزه آموزش سال هاست که فعالیت‌هایش را بر مقاطع مختلف و تحصیلات تکمیلی، دکترا و فوق لیسانس دروس تخصصی مشاوره متمرکز کرده‌است. حوزه پژوهشی او نیز شامل چندین تحقیق ملی و کشوری بوده‌است. از جمله تحقیقات ملی او «بررسی وضعیت فرهنگی اجتماعی زنان در جمهوری اسلامی ایران» است که در سال ۸۱ به اتمام رسید . دکتر نوابی نژاد دو دوره ریاست شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان را برعهده داشته. نوابی نژاد که تاکنون سمت‌های مختلفی را برعهده داشته و دارد هم‌اکنون عضو هیئت امنای دانشگاه خوارزمی است

مجموعه مستند «حکایت دل» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر دوشنبه ساعت ۲۱ به یک استاد عالیقدر عرصه ادب و فرهنگ و هنر اختصاص دارد.

باز پخش برنامه: سه شنبه ساعت۱۴

تهیه کننده: علیرضا حسینی

کارگردان: بیژن شکرریز

مدیر تصویربرداری :بهروز سلیمانی

مشاور برنامه :دکتر شهین اعوانی

پژوهشگر و طراح سوال:

محبوبه کلانتری

موسیقی تیتراژ :پیروز ارجمند

تدوین: بدرالدین سعادتی

صدابردار :احمد رضا طایی

مدیرتولید و عکاس :حمید سهرابی

مدیر روابط عمومی

و تبلیغات فضای مجازی:

سمیرا فراهانی

ساخت تیتراژ و گرافیست:

حمید حسینی

دستیار فیلمبردار مسعود شکوری

سینه موبیل : ابراهیم حاجیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار