در جلسه مشترک شورای معاونین وزارت و مدیران کل استانها؛

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی: اخذ هرگونه وجه نامتعارف موقع ثبت‌نام اکیدا ممنوع است

تبریز(پانا) - آخرین جلسه مشترک شورای معاونین وزارت و مدیران کل استانها با حضور حاجی میرزائی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی: اخذ هرگونه وجه نامتعارف موقع ثبت‌نام اکیدا ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در این جلسه گفت: دوران مسئولیت دکتر حاجی میرزائی از ابعاد مختلف از دوره های ماندگار و برجسته در تاریخ آموزش و پرورش است.

وی افزود: حضور دکتر کاظمی در سرپرستی وزارتخانه نیز در شرایط کنونی حرکتی ارزشمند و آرامش‌بخش در دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه مهر اولویت اصلی امروز آموزش و پرورش استان است، تصریح کرد: با توجه به زمان اندک باقیمانده تا آغاز سال جدید تحصیلی میزان ثبت نام دانش آموزان و ثبت اطلاعات در سامانه، نیازمند توجه بیشتر و مضاعف است.

پاشایی همچنین ضمن تاکید بر رصد توزیع کتاب های درسی یادآور شد: تعمیرات جزئی مدارس که از ضروریات آغاز سال جدید تحصیلی است در دستور کار باید باشد.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان، بحث نیروی انسانی را یکی از دغدغه های اساسی امروز دستگاه عنوان کرد و گفت: بدون فوت وقت ضرورت دارد تراز نیروی انسانی موجود و ورودی و خروجی را ارزیابی کرده و تدابیر لازم اتخاذ شود.

پاشایی همچنین دوره های آموزشی معلمان در راستای آماده سازی برای سال جدید تحصیلی را تعیین کننده دانسته و اظهار کرد: اخذ هرگونه وجه نامتعارف موقع ثبت نام اکیدا ممنوع بوده و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان بررسی نکات ضعف و آماده سازی بهداشتی اماکن و فضاهای آموزشی و پرورشی را برای شروع با شکوه و بدون دغدغه سال جدید تحصیلی خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار