دیدن هزارپای بزرگ در آپارتمان

تهران (پانا) - یک گردشگر پس از دیدن یک هزارپای بزرگ در محل اقامتش بسیار وحشت زده شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدن هزارپای بزرگ در آپارتمان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تصویر ترسناکی که توسط یک کاربر ردیت در این شبکه اجتماعی منتشر شد موجب وحشت کاربران شده است. این عکس یک هزارپای بزرگ را روی دیوار داخل آپارتمانی نشان می‌دهد. بنا به ادعای این کاربر او زمانی که در ژاپن حضور داشت در محل اقامتش با این صحنه روبه رو شد.

این کاربر در حالی این هزارپا را در داخل خانه مشاهده کرد که هزارپا‌ها به طور معمول در خاک و محل‌هایی که رطوبت زیادی دارند یافت می‌شوند. همچنین آن‌ها سمی بوده و دارای پا‌های جفتی فاصله داری در دو طرف بدن خود ( به جز قسمت پایینی آن) هستند. این کاربر با انتشار این تصویر در ردیت نوشت: "این هزارپا‌ها بسیار سریع هستند."

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر توسط یکی از این نوع هزارپا‌ها مورد تعقیب قرار بگیریم." کاربر دیگر نوشت: "متوسط سرعت این هزارپا‌ها به طور معمول ۱.۳ فوت (۰.۴) بر ثانیه است." یکی از کاربران نیز با اشاره به حسن‌های این حشره در کامنتی نوشت: "این هزارپا‌ها بر خلاف ظاهر ترسناک خود حشراتی مفید تلقی می‌شوند. آن‌ها عنکبوت ها، مورچه ها، موریانه‌ها و سوسک‌ها را می‌خورند و خانه شما را تمیز می‌کنند."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار