مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین:

11هزار قزوینی با همت جوانان هلال احمر استان در برابر کرونا واکسینه شدند

قزوین (پانا)-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین خبر داد با اجرای طرح «ایران یاران جوان» توسط جوانان هلال‌احمر استان قزوین، ۱۱ هزار و ۶۷۰ نفر در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
11هزار قزوینی با همت جوانان هلال احمر استان در برابر کرونا واکسینه شدند

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین، از اجرای طرح «ایران یاران جوان» در قزوین خبر داد و اظهار کرد: این طرح با همکاری مجموعه علوم پزشکی و با مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در طرح ملی واکسیناسیون کرونا از 25 مرداد ماه به صورت رسمی آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون 295 نفر از اعضای جوان دختر و پسر در 6 مرکز تزریق واکسیناسیون کرونا حضور داشته و در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در این طرح مشارکت کردند.

آصفی با بیان اینکه به 11 هزار و 670 نفر از هم استانی‌ها نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر در این طرح واکسن کرونا تزریق شد، ادامه داد: فعالیت این اعضای افتخاری جوانان هلال احمر روزانه صبح و بعدازظهر است که تا پایان واکسیناسیون عمومی هم ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال احمر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا از اهداف اجرای این طرح در استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در بخش دیگری از اظهاراتش از اجرای طرح نذر سلامت 2 همراه با خادمان حسینی هلال احمر خبر داد و گفت: 175 نفر در قالب 35 تیم در این طرح به بیش از 11 هزار و 500 نفر از عزاداران امام حسین (ع) خدمات ارائه دادند.

آصفی افزود: در این طرح اعضای جوانان هلال احمر استان به عزاداران حسینی در ایام محرم خدمات بهداشتی از قبیل توزیع ماسک، ضدعفونی مراکز و هیات های مذهبی، تب سنجی و اعمال فاصله اجتماعی را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار