همزمان با هفته دولت؛

دو مدرسه به ارزش 20 میلیارد تومان در نظرآباد به بهره‌برداری رسید

کرج (پانا)- همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز دو واحد آموزشی در شهرستان نظرآباد به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دو مدرسه به ارزش 20 میلیارد تومان در نظرآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، در مراسمی با حضور ابوالفضل فانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان نظر آباد و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد، دبیرستان دوره اول دخترانه سعادت و دبستان پسرانه مادر مجموعا با 28 کلاس با ارزش 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی(70درصد) و کمک های خیری(30 درصد) به بهره برداری رسید.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه بهترین محل برای سرمایه گذاری، آموزش و پرورش است، گفت: اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش استان با رشد 12 برابری از 10 میلیارد تومان در سال 97 به 120 میلیارد تومان در سال 1400 رسیده است.
وی در ادامه افزود: 30 پروژه آموزشی و پرورشی در استان آماده بهره برداری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان اظهار کرد: با وجود محدودیت ها و مشکلات بودجه ای، به خصوص در سال های اخیر نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده است و نمی توان این خدمات را انکار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار