تجلیل از رتبه‌های دو رقمی آزمون سراسری 1400 توسط شورای شهر و شهرداری شیروان

شیروان(پانا)- 9 نفر از رتبه‌های دو رقمی آزمون سراسری 1400 توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رتبه‌های دو رقمی آزمون سراسری 1400 توسط شورای شهر و شهرداری شیروان

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان در جمع دانش‌آموزان رتبه های دو رقمی آزمون سراسری 1400 با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های اولیاء، دانش آموزان، مدیران و دبیران، از مقاطع ابتدایی تا پایان تحصیلات متوسطه دوم گفت: همه شما دانش آموزان عزیز برای ما افتخار آفریدید و سرآمد شدید.

محمد محمدزاده قانعی افزود: شورای شهر یک پارلمان شهری برای کلیه امور شهری است و همه امور را رصد می کند.

وی از همه قبولی های آزمون سراسری درخواست کرد که در ایام تحصیل و پس از فراغت نیز شهرستان شیروان را فراموش نکرده و برای آبادانی و پیشرفت آن وقت بگذارند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز با بیان تبریک کسب رتبه های دو رقمی زیر ۱۰۰ آزمون سراسری و آرزوی توفیق برای قبول شدگان گفت: الحمدلله دانش آموزان شهرستان شیروان هر ساله رتبه های بسیار خوبی را در سطح استان به ویژه در المپیادهای علمی و آزمون سراسری کسب می کنند.

محمدحسین اسلامی با بیان عرض تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهر شیروان افزود: امیدواریم که اعضای جدید شورای شهر باعث برکت و خیر برای شهر شوند.

در این آیین به دانش آموزان، محمد فروزان‌ مهر دارای رتبه ۲۲ رشته تجربی از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی، امیرحسین محبت پور دارای رتبه ۴۱ رشته تجربی، فرشاد محسنی دارای رتبه ۳۷ علوم انسانی از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی، محبوبه رجبیان دارای رتبه ۱۶ گروه علوم انسانی از دبیرستان نمونه فاطمه الزهراء(س)، پریسا شامرادپور دارای رتبه ۳۷ علوم انسانی از دبیرستان نمونه فاطمه الزهراء(س)، مهدیس میرزایی دارای رتبه ۴۳ رشته زبان و رتبه ۶۰ علوم تجربی از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان ۲، رشته زبان، فاطمه انصاری دارای رتبه ۶۴ رشته زبان از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان ۲ و فائزه چمن دارای رتبه ۱۰ گروه علوم انسانی از دبیرستان شاهد، لوح تقدیر و هدایایی از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان اهدا شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار