معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

شرکت ۱۰ هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی شهریورماه

اصفهان ( پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد ۱۰ هزار دانش‌آموز در ۸۰ حوزه امتحانی در سطح استان در امتحانات نهایی شهریورماه شرکت می‌کنند که بیشتر آنها از پایه دوازدهم هستند و این حوزه‌های امتحانی معمولاً در نواحی و مناطق بزرگ آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۱۰۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۱۰ هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی شهریورماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ،محمدرضا ناظم‌زاده در خصوص برگزاری امتحانات نهایی شهریورماه دانش آموزان، اظهار کرد: برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم در نوبت امتحانی شهریورماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از هشتم شهریور آغاز می‌شود و این برنامه تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این بخشنامه که ستاد ملی کرونا اعلام کرده و دو روز قبل به استان ابلاغ شده است امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم و نهم از هفته آینده در نواحی و مناطق بزرگ آموزش و پرورش در حوزه‌های دخترانه و پسرانه و در مناطق کوچک به صورت ادغامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی شروع می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: آمار دانش‌آموزان پایه نهم برای امتحانات زیاد نیست و در هر مدرسه دو یا سه نفر هستند که به صورت حضوری برای شرکت در آزمون نهایی در مدارس حضور می‌یابند.

وی در مورد آمار دانش‌آموزان و تعداد حوزه‌های فعال برای امتحانات نهایی شهریور ماه، تصریح کرد: ۱۰ هزار دانش‌آموز در ۸۰ حوزه امتحانی در سطح استان در امتحانات نهایی شهریورماه شرکت می‌کنند که بیشتر آنها از پایه دوازدهم هستند و این حوزه‌های امتحانی معمولاً در نواحی و مناطق بزرگ آموزش و پرورش است.

ناظم‌زاده خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی شهریورماه و سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم مانند خردادماه بر اساس برنامه‌ها و کتب درسی دانش‌آموزان است و لازم است دانش آموزان بدون نگرانی مانند خردادماه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی حضور پیدا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار