محمد مومنی مقدم در گفت‌وگو با پانا:

استقلال نتواند تقویت شود بهتر است از لیگ قهرمانان کنار بکشد

مجیدی باید مشکلات استقلال را بازگو کند/ در ماجرای جدایی قایدی شیطنت شد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در صورت تقویت نشدن در آسیا به مشکل برمی خورد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استقلال نتواند تقویت شود بهتر است از لیگ قهرمانان کنار بکشد

محمد مومنی در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات و جدایی قایدی از تیم استقلال به خبرنگار پانا گفت: « به نظرم مهم‌ترین کار در شرایط فعلی این است که باشگاه استقلال با بازیکنان قدیمی قرارداد خود را تمدید کند. استقلال چند وقت دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال برود و نباید به لحاظ بازیکنی دست سرمربی تیم خالی باشد، بنابراین در وهله اول تمدید قرارداد با بازیکنان قدیمی باید در اولویت باشد. اگر باشگاه نتواند با بازیکنان قرارداد ببندد و تقویت نشود همان بهتر که از این مسابقات کنار بکشد. استقلال به بازیکنانی نیاز دارد که بتواند به آن تکیه کند. »

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: « تیم در بهترین شرایط هم باشد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال بازی سختی دارد، چه برسد به شرایط فعلی. بازیکنان مهم و کلیدی از تیم جدا شدند و جایگزین مناسبی هم پیدا نکردیم. الهلال تیمی است که براساس توانایی مالی‌اش بازیکن جذب می‌کند و به شدت تیم خطرناکی است و مقابل این تیم باید خیلی هوشیار عمل کنیم. »

وی همچنین در مورد جدایی قایدی از استقلال‌اظهار کرد: « اعتقاد دارم در جدایی قایدی از استقلال شیطنت‌های صورت گرفت که الان صلاح نمی‌دانم در مورد آن صحبت کنم. در حال حاضر مهم‌ترین مشکل و معضل برای استقلال نداشتن بودجه و منابع مالی است. تیمی که به لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی نداشته باشد چطور می‌تواند بازیکن جذب کند؟! اگر تیمی به خاطر مشکلات مالی بازیکنان خود را از دست می‌‌دهد این نشانه ضعف مدیریتی آن تیم است و اگر نمی‌تواند ادامه دهد باید کنار برود. »

مومنی در پایان در توصیه به سرمربی استقلال گفت: « به نظرم مجیدی هم باید در شرایط فعلی از مشکلات خود صحبت کند و دیگر سکوت نکند.اگر تیم دو روز دیگر نتیجه نگیرد همه مشکلات گردن سرمربی تیم است. بنابراین باید مجیدی همه مسائل را بازگو‌کند حتی اگر مدیریت با او همکاری نمی‌کند باز هم باید این مسائل را عنوان کند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار