معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد خبرداد

ارائه تسهیلات بانکی برای پرداخت شهریه دانشجویان

تهران (پانا) - معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد با اشاره به راهکارهای توسعه درآمد غیرشهریه‌ای این دانشگاه،‌ از ارائه تسهیلات بانکی به دانشجویان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه تسهیلات بانکی برای پرداخت شهریه دانشجویان

به گزارش دانشگاه آزاد، محمد مهدی فداکار معاون در بیست و دومین جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: طراحی برنامه‌های متعدد، مجوز به طرح‌ها و پروژه‌های درآمدزا و تبدیل به احسن کردن املاک از جمله راهکارهای توسعه درآمدهای غیرشهریه‌ای است.

دکتر فداکار با اشاره به کمک دانشگاه آزاد به دانشجویان برای پرداخت شهریه گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از تسهیلات متعدد بانکهای طرف قرارداد مانند بانک های قرض الحسنه رسالت و مهر استفاده کنند.

وی با تأکید بر توسعه درآمدهای غیر شهریه‌ای در واحدهای دانشگاهی با برنامه‌ریزی دقیق، اظهار کرد: این دانشگاه هیچ کمکی از دولت دریافت نمی‌کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه اندازی سامانه‌های آموزشیار و پژوهشیار در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با راه اندازی سامانه آموزشیار تمام درآمدهای دانشگاه مشخص و شفاف شده است. همچنین تمام فعالیت های پژوهشی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با سامانه پژوهشیار در دسترس اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

وی با تأکید بر تجاری سازی تولیدات مراکز رشد خاطرنشان کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در تولیدات مراکز رشد واحدهای دانشگاهی به عنوان مشاور در کنار تولید کنندگان است، اما در بحث تجاری سازی و بازاریابی، این مراکز رشد هستند که با کمک بخش خصوصی می توانند به تولید انبوه برسند و نیاز به سرمایه گذار دارند.

فداکار ادامه داد: تولید کنندگان از طریق صندوق رشد و فناوری می‌توانند منابع مالی و ارزان قیمتی دریافت کنند و این صندوق به نوعی صادر کننده ضمانت نامه برای تولیدات مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار