کلاس‌های جبرانی تابستانه چگونه برگزار می‌شود؟

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تداوم دوره‌های آموزشی جبرانی برای تمام دانش‌آموزان ابتدایی در فرصت تابستان گفت که عمده برنامه‌های تدارک دیده شده برای تابستان، دارای رویکرد مهارتی هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های جبرانی تابستانه چگونه برگزار می‌شود؟

به گزارش ایسنا، رضوان حکیم زاده در این باره اظهار کرد: برای فرصت تابستان، چند برنامه ترتیب داده شد. از جمله این که دانش آموزان نیازمند تلاش بیشتر و قابل قبول را در همه پایه ها درگیر برنامه‌های تابستان کردیم.

وی افزود: برای دوه اول ابتدایی دو درس و برای دوره دوم ابتدایی سه درس مشمول برنامه های جبرانی تابستان شدند. البته همه دانش آموزان ابتدایی مشمول برنامه جبرانی تابستان شدند و منحصر به کلاس اول و دوم نبود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه هایی که در مدرسه تلویزیونی ایران تدارک دیده شده بود گفت: خوشبختانه این برنامه ها نیز در حال پیگیری و پخش هستند.برای پیش دبستانی ها نیز با توجه به ضرورت تداوم یادگیری برنامه هایی را درنظر گرفتیم که در شبکه شاد ارائه می شود.

حکیم زاده ادامه داد: برنامه‌های تابستانی متنوع دیگری نیز از سوی معاونت پرورشی برای دانش آموزان ارائه می شود. ما چندان با پیک موافق نیستیم و حتی پیک نوروزی را حذف کردیم، زیرا تاثیرگذاری چندانی ندارند. حتی در برنامه مدرسه تلویزیونی ایران نیز برنامه هایی که پخش می شوند عمدتا با رویکرد مهارتی هستند و معتقدم باید ظرفیت دانش آموزان را هم در نظر بگیریم.

وی افزود: برخی استانها نیز جشنواره ها و برنامه های مختلف و متنوعی برگزار می‌کنند که جشنواره شوق مهارت در استان لرستان از این جمله است. ترجیح ما این است که برنامه ها در تابستان، برانگیزاننده باشد و بچه ها با اختیار و داوطلبانه در آنها شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار