محمدزاده خواستار شد؛

برنامه‌ریزی در جهت آموزش مجازی و حضوری سوادآموزان

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تاکید کرد با توجه به اینکه تا پایان آبان ماه تمام جمعیت بالای 30سال واکسیناسیون می‌شوند و عمده مخاطبین سوادآموزی در این گروه سنی است لذا برنامه ریزی لازم هم برای آموزش مجازی و هم برای آموزش‌های حضوری صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی در جهت آموزش مجازی و حضوری سوادآموزان

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین ابن علی (ع) و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش در کربلای معلی، همچنین آرزوی سلامتی برای همکاران و خانواده محترم آنها در شرایط بحرانی کرونا را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

محمدزاده گفت: امروز روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک است، این روز را به تمامی پزشکان عزیز به خصوص مدافعان سلامت تبریک می گویم.

وی همچنین به آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: هشتم شهریور سال 1360 ، دفتر نخست وزیر به دست منافقان بمب گذاری و منفجر شد و آقایان رجایی و باهنر مظلومانه شهید شدند.

رئیس سازمان در بخش دیگر صحبت های خود به فعالیت های مهم سازمان که نیاز عقد قرارداد دارد اشاره کرد و گفت: تلاش کنیم با توجه به منابعی که در اختیار داریم و هزینه و فایده ای که صورت می گیرد بهترین تصمیم برای عقد قرادادها صورت گیرد و در عین حال هیچ کاری هم در زمین نماند و بنده اعتقاد دارم تمام کارهای مطرح شده اهمیت دارد و لازم است نسبت به متعادل سازی و عقد قرارداد اقدام شود.

معاون وزیر به شاخص های ارزیابی عملکرد فعالیت معاونت سوادآموزی استانها اشاره کرد و گفت: لازم است شاخص هایی ملاک عمل قرارگیرد که همه استانها مکلف به انجام آن هستند و فرصت انجام برای تمام استانها یکسان است و شاخصی که تعدادی از استانها را شامل می شود نیاز است به صورت جداگانه مورد بررسی و از استانهای شایسته، تقدیر شود.

محمدزاده از تلاش های همه همکاران به خصوص دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی در خصوص ارزیابی شاخص های دولت الکترونیک تشکر کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به گزارش ارائه شده پایگاه سوادآموزی سال به سال در این ارزیابی بهتر می شود ضمن اینکه سازمان امسال با 9 خدمت و 19 زیر خدمت ارزیابی شده است و رتبه اول در بین دستگاه های آموزشی و رتبه 14 در بین 166 دستگاه کل کشور را کسب کرده که این افتخار بزرگی برای جامعه سوادآموزی است و جا دارد از همه همکاران خودم تقدیر و تشکر کنم.

رئیس سازمان در پایان صحبت های خود به موارد زیر تاکید کرد:

1- با توجه به اینکه تا پایان آبان ماه کلیه جمعیت بالای 30سال واکسیناسیون می شوند و عمده مخاطبین سوادآموزی در این گروه سنی است لذا برنامه ریزی لازم هم برای آموزش مجازی و هم برای آموزش های حضوری صورت گیرد.

2- شیوه نامه تهیه و تولید محتوای آموزشی با رویکرد جدید متناسب سازی و پس از مشخص شدن هزینه های تولید محتوای آموزشی به صورت متنی و الکترونیکی و تایید در شورای مرکزی جهت اجرا ابلاغ شود.

3- دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی هرچه سریعتر نهایی و به استانها ابلاغ شود.

4- به منظور اجرایی شدن، بودجه ریزی عملیاتی در سوادآموزی، یک جلسه با حضور مدیران و شرکت طرف قرارداد تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد.

5- نتیجه ارزیابی عملکرد دوره هفتم دولت الکترونیک پس از ابلاغ رسمی، از طریق خبرگزاری ها و سایت سازمان اطلاع رسانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار