جوابیه بانک رفاه به اظهارات مناف هاشمی درباره یک تخلف میلیاردی

تهران (پانا) - بانک رفاه کارگران با ارسال جوابیه‌ای به اظهارات امروز معاون شهرداری تهران با عنوان «با تخلف بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی برخورد شود» واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جوابیه بانک رفاه به اظهارات مناف هاشمی درباره یک تخلف میلیاردی

به گزارش ایسنا، در جوابیه روابط عمومی بانک رفاه کارگران آمده است: بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف کمک به توسعه حمل‌ونقل شهری کلانشهر تهران در آخرین ساعات مهلت مقرر جهت انتشار اوراق مشارکت شهرداری تهران مسئولیت عاملیت و ضمانت انتشار اوراق موصوف را برعهده گرفت و مدیران عالی شهرداری تهران نیز طی صورتجلسه و قرارداد متعهد شدند در اولین فرصت نسبت به تکمیل وثایق اوراق مذکور اقدام کنند.

در ادامه بانک رفاه با تسهیل شرایط لازم وپس از تکمیل دو سوم وثایق مورد نیاز در حداقل زمان، وجوه مرتبط با وسایق مربوطه را به حساب‌های شهرداری تهران نزد بانک مرکزی واریز کرد. اینک نیز فرایند ترهین الباقی املاک با حداکثر همکاری بانک در دستورکار قرار دارد. انتظار می‌رود مدیران ارجمند شهرداری تهران در ایفای تعهدات خود تسهیل نمایند.

شایان ذکر است ترهین املاک اداری معرفی شده در مرحله اخذ استعلام موضوع ماده 37 قانون تامین اجتماعی و سازمان جهاد کشاورزی از سوی دفترخانه مربوطه بوده که تاکنون پاسخ استعلام از سوی سازمان‌های مذکور به دفترخانه واصل نشده است.»

سید مناف هاشمی معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز در بازدید از ایستگاه‌های مترو شهید رضایی و توحید، گفت: ۶ ماه می‌شود که ۴۰۰ میلیارد تومان پول اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ در حساب بانک رفاه قرار دارد که باید با این تخلف برخورد شود. شهرداری با این پول می‌توانست اتوبوس‌های بسیاری برای شهر خریداری کند و ایستگاه‌های باقی مانده مترو را به بهره برداری برساند.

او در ادامه اضافه کرد: اما گروکشی میان سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری باعث شده که پول حمل و نقل عمومی در بانک رفاه بماند. باید یک مرجعی در دولت این موضوع را بررسی و با تخلف بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی برخورد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار