روایت اساتید اخراجی آمریکا از آزادی بیان در این کشور 

تهران (پانا) - برنامه «ما مردم» شبکه پرس‌تی‌وی به موضوع آزادی بیان در آمریکا و به خصوص محافل دانشگاهی این کشور می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
روایت اساتید اخراجی آمریکا از آزادی بیان در این کشور 

به گزارش روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «ما مردم» با کرنل وست، نورمن فینکلشتاین و وارد چرچیل سه استاد اخراجی دانشگاه‌های آمریکا گفتگو می‌کند و نظر آنها را درباره آزادی بیان در ایالات متحده جویا می‌شود.
هر چند آزادی بیان در منشور حقوق ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است اما بسیاری از روشنفکران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های این کشور به دلیل ابراز عقاید خود مورد آزار قرار گرفته‌اند و از کار بیکار یا مجبور به استعفا شده‌اند.
وارد چرچیل، نورمن فینکلشتاین و کرنل وست اساتید دانشگاه‌های کلرادو و هاروارد به دلیل ابراز عقایدشان از تحصیل در دانشگاه منع شده‌اند. مجری «ما مردم» از این اساتید اخراجی می‌پرسد که وضعیت آزادی بیان در آمریکا و دانشگاه‌های این کشور را چگونه می‌بینند و با روشنفکران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها چه برخوردی می‌شود؟
برنامه «ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی روز چهارشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار